Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در این جلسه سیاست‌های کلان شهرداری قزوین برای ایام نوروز تعیین و درخصوص اقدامات لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا در این ایام تصمیم‌گیری شد.
بنابر این گزارش؛ با توجه به دستورالعمل‌های کنترل بیماری کرونا، تمامی مراسم و برنامه‌های همگانی شهرداری اعم از جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها، اجرای ویدئومپینگ، برنامه‌های ویژه پیاده‌راه سبزه‌میدان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که برای ایام نوروز برنامه‌ریزی شده بود، لغو شده و به جای این برنامه‌ها آماده‌سازی فضای شهری برای استقبال از بهار به‌صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین، در این جلسه، با اشاره به رعایت تمامی جوانب بهداشتی و دستورالعمل‌های تعریف‌شده برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توسط حوزه‌های شهرداری در ایام نوروز، گفت: با توجه به شرایط موجود و لغو برنامه‌های همگانی شهرداری، به‌منظور حفظ روحیه شهروندان و ایجاد نشاط و شادابی در سطح شهر، فضاسازی و زیباسازی سیما و منظر شهری از طریق گل‌کاری، نورپردازی، نصب المان‌های نوروزی و... در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: به‌جز مراسم و برنامه‌های همگانی، سایر خدمات شهرداری به شهروندان مشابه سال‌های گذشته انجام خواهد شد و خللی در خدمات‌رسانی به شهروندان ایجاد نخواهد شد.
طاهرخانی با اشاره به تلاش شهرداری قزوین برای تمرکززدایی از برنامه‌های نوروزی و گسترش فضای شادابی و نشاط و حال و هوای نوروزی در محلات مختلف شهر، بیان کرد: با توجه به تجربه مثبت و استقبال شهروندان از فضاسازی نوروزی محله آخوند در نوروز ۹۸، امسال علاوه‌بر محله آخوند، این طرح در شهرک شهید بهشتی (محله باغ نشاط)، محله شیشه‌چی، محله اکراد، محله مغلواک و تعدادی دیگر از محله‌های قدیمی شهر نیز اجرا خواهد شد.   
 در این جلسه مدیران حوزه‌های عضو ستاد نوروز۹۹ شهرداری، برنامه‌های خود را برای خدمات‌رسانی به شهروندان در ایام نوروز و استقبال از بهار متناسب با شرایط پیش‌آمده اعلام کردند.
ستاد نوروز شهرداری قزوین با هدف آماده‌سازی و مناسب‌سازی بستر شهری برای استقبال از نوروز و هماهنگی امور خدماتی و رفاهی در تمامی حوزه‌های کاری شهرداری، در قالب دو کمیته سیاست‌گذاری و اجرایی- نظارتی متشکل از ۹کارگروه تخصصی شامل گروه‌های تخصصی عمران، ترافیک، خدمات شهری، ایمنی و بحران، انتظام‌بخشی، گردشگری، اطلاع‌رسانی، نواحی و منظر شهری از دی‌ماه جاری تشکیل شده و در حال فعالیت است.

48

کد خبر 1357863

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین شهرداری قزوین ایام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مجتبی جانی افزود: آموزش مستقیم رفتار ترافیکی کودکان در محیط خیابان ممکن است خطراتی داشته باشد، احداث و استفاده از فضای پارک آموزش یکی از روش‌های امن آموزش برای کودکان است؛ لذا با توجه به اهمیت موضوع آموزش در راستای ارتقای ایمنی فرهنگ عبور و مرور و ترافیک کودکان، احداث پارک آموزش ترافیک ویژه کودکان در محوطه فرهنگسرای هادی آباد در حال اجرا است.   وی اضافه کرد: این پارک در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر و برخورداری از المان‌های شهری کوچک مقیاس برای کودکان ساخته می‌شود.    مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی هندسی پروژه فوق انجام و فضا‌های مورد استفاده جانمایی شده است و پارک ترافیک مذکور دارای علائم راهنمایی و رانندگی، مسیر‌های دوچرخه و پیاده روی، مسیر‌های ماشین رو، ماشین‌های برقی و دوچرخه جهت استفاده کودکان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر