Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:08:14 GMT

ضدعفونی کردن پایانه‌های مسافربری استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۳۸۸۷

ضدعفونی کردن پایانه‌های مسافربری استان اصفهان

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اصفهان ضمن بازدید از نحوه ضدعفونی کردن پایانه‌های مسافربری استان اصفهان بر استمرار این عملیات تا زمان ریشه کن کردن این ویروس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی خضری صبح امروز ضمن بازدید از نحوه ضدعفونی کردن پایانه مسافربری کاوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان اصفهان با دارا بودن 6 پایانه حمل و نقل بار و 29 پایانه حمل و نقل مسافر جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان مقام اول حمل بار در کشور و مقام سوم را در جابه جایی مسافر در به خود اختصاص داده، تاکید کرد: روزانه جمعیت زیادی از مردم و رانندگان در پایانه‌های مسافربری و پایانه‌های باری استان اصفهان حضور می‌یابند و لذا نگاه ویژه به ضدعفونی کردن این اماکن ضروری است.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با تاکید بر به کارگیری حداکثر ظرفیت‌های بخش خصوصی و دولتی در این راستا گفت: با همکاری و تأمین مواد ضدعفونی کننده از سوی دستگاه‌های ذی ربط عملیات ضدعفونی کردن پایانه‌های بار و مسافردر استان اصفهان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ارسال شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی به تمام تشکل‌های صنفی حمل و نقل بار و مسافر و مجتمع‌های خدماتی رفاهی ابلاغ و برانجام آن نظارت خواهد شد.

خضری گفت: رانندگان و فعالان صنعت حمل و نقل استان اصفهان همچون دیگر اقشار جامعه برای شکست دادن این ویروس تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/63064/م20/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان ضدعفونی مسافر ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  

علی عبداللهی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: جا به جایی  ۱۴ میلیون مسافر طی پارسال با کمک ناوگان حمل و نقل عمومی در ۸۷۰ هزار سفر انجام شده که از این میزان  بیش از ۳۲۰ هزار سفر با اتوبوس، حدود ۳۰۰ هزار سفر با مینی بوس و بیش از ۲۵۰ هزار سفر با سواری کرایه انجام شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد مسافر با اتوبوس، مینی بوس و سواری بین شهری جابه‌جا شده اند، افزود: در بخش حمل و نقل مسافر استان کرمان در مجموع ۵ هزار و ۲۸۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی، شامل ۹۷۰ دستگاه اتوبوس، هزارو ۹۲۰ دستگاه مینی بوس و ۲ هزارو ۳۸۸  دستگاه سواری کرایه کار جابه جایی مسافر استان کرمان را به عهده دارند. 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه آمار ثبت شده از سفر برای جابه‌جایی مسافرین با کمک ناوگان حمل ونقل عمومی در جاده‌های استان کرمان نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۳۱ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: در حال حاضر ۸۸ شرکت، موسسه و شعبه مسافربری با بیش از ۴ هزار نفر راننده حرفه‌ای صاحب کارت هوشمند در بخش مسافر فعالند. 

عبداللهی از مسافران تقاضا کرد، سفر‌های خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت اینترنتی یا از دفاتر شرکت‌های مسافری انجام دهند و در این خصوص حتماً از تلفن گویای ۱۴۱  برای ارسال انواع  پیشنهاد، انتقاد و یا شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری و همچنین عملکرد شرکت‌های مسافربری  استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه