Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول ستاد نمازجمعه قشم گفت: نماز جمعه این هفته شهرستان قشم با رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیرانه در مسجد امام حسین(ع) اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، ناصر ناصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به انجام تعمیرات در مصلی امام علی(ع)، نمازجمعه این هفته شهرستان قشم در مسجد امام حسین(ع) این شهر اقامه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور حفظ سلامت نمازگزاران و پیشگیری از بروز هرگونه بیماری، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

مسؤول ستاد نمازجمعه قشم تصریح کرد: ضدعفونی کردن شبستان، مهیاسازی اقلام بهداشتی و توزیع ماسک در بین نمازگزاران جمعه از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

ناصری ادامه داد: توصیه می‌گردد نمازگزارن جمعه  مُهر و سجاده به همراه داشته باشند و در منزل نسبت به وضو گرفتن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در همین راستا دایر کردن مهد آدینه و بیان احکام شرعی، سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه و همچنین استقرار میز خدمت در نماز جمعه تا اطلاع ثانوی لغو گردیده است.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه امام حسین قشم سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود