Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@09:31:03 GMT

سقوط ۳۰ فقره بهمن در محور کرج -چالوس

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۳۹۰۱

سقوط ۳۰ فقره بهمن در محور کرج -چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: راهداران در حال پاکسازی محور کرج چالوس برای بازگشایی هستند و تصمیم نهایی در زمینه بازگشایی توسط استانداران البرز و مازندران گرفته می‌شود. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت:از ساعات 18 روز سه شنبه تا صبح امروز 30 فقره بهمن در محور کرج - چالوس سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برف و باران استان کردستان را فرا می‌گیرد / احتمال «آب‌گرفتگی و سقوط بهمن»‌مه‌گرفتگی شدید در محور هراز / احتمال سقوط بهمن و کولاک شدید در محورهای کوهستانی‌محور خلخال-اسالم با سقوط بهمن بسته شد

وی افزود: این بهمن‌ها توسط راهداران استان البرز  به صورت کامل پاکسازی شده است.

مدیر کل راهداری و حملونقل جاده ای استان البرز  با بیان اینکه محور کرج-چالوس در حال حاضر آماده بازگشایی است،بیان کرد:استانداران البرز و مازندران و با نظر پلیس راه در خصوص بازگشایی این محور تصمیم گیری می‌کنند.

انتهای پیام/ ت

 

 

 

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محور کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس یکطرفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان کرمی از یک طرفه شدن آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس به سمت مازندران به دلیل بار ترافیکی سنگین خبر داد و مطرح کرد: این محدودیت تردد تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل ۱۸ تا انتهای تونل البرز بیان کرد: تردد از کرج تا شهرستانک به صورت دو طرفه در حال انجام بوده و مسیر بعد از آن یک طرفه شده است.

وی با تاکید بر اینکه مسافران پیش از سفر حتماً از وضعیت راه‌ها مطلع شوند، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راه به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده‌های استان البرز مستقر شده‌اند.

کد خبر 6063604

دیگر خبرها

  • سقوط سنگ در جاده کندوان + جزئیات
  • جزییات سقوط سنگ در جاده کندوان
  • آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس یکطرفه شد
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • جاده پلدختر - خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور خرم‌آباد - پلدختر تا دو روز دیگر بازگشایی می‌شود
  • محور خرم‌آباد - پلدختر ظرف ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • تسریع در در روند بازسازی کامل محور خرم‌آباد به پلدختر
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲روز آینده بازگشایی می‌شود