Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر  اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه 4میلیارد و 300میلیون مترمکعب گاز در بخش های مختلف استان مصرف شده است که 2میلیارد و 304میلیون متر مکعب توسط بخش خانگی و صنعتی و 2میلیارد و 24میلیون متر مکعب نیز توسط نیروگاه شهیدرجایی مصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بوشهری همچنین میزان مصرف بهمن ماه استان را 414میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: در مقایسه با مصرف 418میلیون مترمکعبی گاز در دی ماه، 4میلیون متر مکعب کاهش داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین یادآور شد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه بیش از 2میلیارد و 24میلیون مترمکعب گاز تحویل نیروگاه شهیدرجایی شده است که نزدیک به 50درصد گاز مصرف شده استان می‌باشد که این حجم گاز تحویلی نشان از توجه ویژه شرکت گاز به تحویل حداکثری گاز به نیروگاه شهیدرجایی دارد.

48

کد خبر 1357867

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین متر مکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی برابر هم قرار می گیرند که این تیم اراکی سخت ترین حریف تیم پرسپولیس در 4 سال گذشته بوده است. همه رقبای پرسپولیس در این سالها یک طرف و آلومینیوم اراک یک طرف قرار گرفته اند.

به گزارش طرفداری، در 9 بازی گذشته برگزار شده بین دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک، هر کدام 4 بار برنده شده اند و یک بازی هم مساوی تمام شده است. هیچ تیمی در سالهای اخیر نتوانسته است این همه بازی برابر پرسپولیس پیروز شود.

سرخپوشان در این 9 بازی 9 گل به تیم اراکی زده و 7 گل هم دریافت کرده اند و یک بار هم توسط اراکی ها از جام حذفی کنار رفته اند. نماینده اراک روز جمعه میزبان پرسپولیس است و آن ها به دنبال پروژه ناکام سازی پرسپولیس در جام حذفی (برای بار دوم) هستند.

1- شش بهمن 99: پرسپولیس 1-2 آلومینیوم اراک

2- 19 تیر 1400: پرسپولیس 2-0 آلومینیوم اراک

3- 10 آبان 1400: پرسپولیس 0-1 آلومینیوم اراک

4- 29 بهمن 1400: پرسپولیس 2-0 آلومینیوم اراک

5- 21 فروردین 1401: پرسپولیس 2-3 آلومینیوم اراک

6- 6 شهریور 1401: پرسپولیس 1-0 آلومینیوم اراک

7- 12 بهمن 1401: پرسپولیس 0-0 آلومینیوم اراک

8- 18 مرداد 1402: پرسپولیس 1-0 آلومینیوم اراک

9- 26 بهمن 1402: پرسپولیس 0-1 آلومینیوم اراک

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن