Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@03:31:43 GMT

پروفسور رنجبر: درمان در ایران همطراز آلمان است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۳۹۱۱

پروفسور رنجبر: درمان در ایران همطراز آلمان است

رئیس ایرانی انستیتو تحقیقات ایمونولوژی و آلرژی کلن آلمان گفت: درمان در ایران همطراز آلمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ دکتر علیرضا رنجبر در گفت‌وگو با تسنیم، در مقایسه‌ای بین ارائه درمانهای بیماری‌ هایی شبیه کرونا در کشور آلمان و ایران اظهار داشت: بنده با توجه به اینکه با دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و مشهد سالیان مدیدی است که ارتباط دارم و پروژه‌های مشترک تحقیقاتی را در این چند سال اخیر انجام داده‌ام، شاهد رشد قابل توجهی در کشورمان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همینک درمان‌هایی که ما در آلمان انجام می‌دهیم در دانشگاه علوم پزشکی تهران و شیراز نیز صورت می‌پذیرد و جای خوشحالی دارد. اما چالش‌هایی هم در کشور وجود دارد که باید آن را اذعان کنم که مراکز تحقیقاتی را وابسته می‌کند مثل کیت‌های آزمایشگاهی.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی واحد مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه، یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارایه خدمات از قبیل حجامت، گچ گیری، ختنه، فصد و. در شهر سرایان توسط کارشناسان نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.


دکتر جمشید مشایخی جم افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات طب سنتی کرده بود که با پیگیری‌های انجام شده، این واحد غیر مجاز پلمب شد.

وی گفت: همشهریان برای انجام خدمات طب سنتی در مؤسسات و مراکز پزشکی داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۳۲۳۸۱۳۱۱- ۳۲۳۸۱۳۳۹ -۰۵۶ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل