Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@05:40:10 GMT

«ابو انس» عضو برجسته داعش در موصل دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۳۹۴۱

«ابو انس» عضو برجسته داعش در موصل دستگیر شد

براساس بیانیه این وزارتخانه، نیروی مشترک از هشتمین هنگ ویژه فرماندهی پلیس و اداره اطلاعات و مبارزه با تروریسم استان نینوا به دنبال رصد دقیق اطلاعاتی با همکاری شهروندان، این عضو معروف گروه تکفیری داعش را در منطقه «مشیر فاتالثانیه» موصل دستگیر کردند.
این تروریست در دوره کنترل داعش بر شهر موصل در آنچه به نام گردان پدافند هوایی خوانده شد، فعالیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایه آشوب‌ها و ناآرامی‌های اخیر در عراق گروه تروریستی داعش قوت گرفته است.
استان‌های نینوا، الانبار، صلاح‌الدین، جنوب کرکوک و دیاله در این مدت شاهد حمله‌ها و تحرک‌های گروه‌های تروریستی بوده، موضوعی که نیروهای دولتی را به انجام عملیات مختلف امنیتی در این مناطق واداشته است.

داعش دو سال پیش در عراق شکست خورد اما برخی عناصر باقیمانده در گوشه و کنار این کشور دست به حملات پراکنده می‌زنند.
سازمان ملل متحد هفته گذشته در گزارشی اعلام کرد که داعش موفق شده نیروهای خود را سامان دهد و اکنون به سوریه و عراق بازگشته است.
2023

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش عراق گروه تروریستی داعش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جواد حسینی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های استان، با بیان اینکه حجاب هم واجب شرعی و از لحاظ قانونی تکلیف است، اظهار کرد: امروز مردم به صورت جدی دغدغه حجاب دارند و همه ما نیز در این خصوص وظیفه داریم به مقوله عفاف و حجاب توجه کنیم.

وی افزود: پلیس با اجرای طرح عفاف و حجاب (طرح نور) در حال خدمت به مردم است و این اقدام پسندیده نیز نیازمند همراهی و مشارکت مردم است.

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان با تقدیر از اقدامات پلیس در راستای ایجاد امنیت، گفت: امیدوارم مردم نیز در اجرای این طرح همچون گذشته در رستای همکاری با پلیس نقش آفرینی کنند.

حسینی افزود: همه ما وظیفه داریم در این طرح قانونمدارانه عمل کنیم و درراستای سالم سازی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان به وسیله رسانه‌ها به دنبال ترویج مسائل فرهنگی غربی و ایجاد شکاف میان خانواده و بنیان خانواده هستند و جامعه را دچار آسیب‌های گوناگون کنند که می‌طلبد نهادها و مسئولان در این خصوص با مشارکت مردم در جهت سالم ماندن جامعه و افزایش سلامت روانی و تکیم خانواده‌ها اقدام کنند.

کد خبر 6081100

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • چرا داعش تاکنون حتی یک تیر به اسرائیل شلیک نکرده؟
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه