Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۸ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

برخورد وانت پیکاپ با پیکان ۶ مصدوم برجای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: در اثر برخورد یک دستگاه خودرو وانت پیکاپ با یک دستگاه خودروی پیکان در محور خلخال - هشتجین ۶ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سید هادی موسوی افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودرو در محور خلخال - هشتجین بلافاصله مأموران انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.

او اظهار کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد، حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی وانت پیکاپ با یک دستگاه خودروی پیکان رخ داده است که در اثر این تصادف ۵ سرنشین پیکان و راننده پیکاپ مصدوم که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال تصریح کرد: کارشناس پلیس راه علت تصادف را انحراف به چپ راننده هر ۲ خودرو اعلام کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی ماموران انتظامی بسته حوادث یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی برخورد پژو پارس با گاردریل در کیلومتر ۶۵ آزاد راه قزوین - رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان داشت: این حادثه ۵ مصدوم بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی ۳ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ۸ مصدوم در برخورد سواری با بنز در کرمان
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • وقوع ۹ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • یک کشته و ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • مصدومیت ۴ کودک در پی تصادف رانندگی در آبادان