Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:28:33 GMT

شرایط برای تبدیل کیش به پایتخت زمستانی ورزش مهیاست

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۴۰۱۳

شرایط برای تبدیل کیش به پایتخت زمستانی ورزش مهیاست

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش روز پنجشنبه پس از حضور در مجموعه ورزشی المپیک و دیدار با احسان حدادی تنها مدال آور المپیکی ایران در رشته دو میدانی (مقام دوم پرتاب دیسک المپیک ۲۰۱۲لندن) در جمع خبرنگاران  افزود: این جزیره شرایط لازم را برای برگزاری اردوهای ورزشی دارد و یکی از رویکردهای اصلی سازمان منطقه آزاد کیش نیز حمایت از این برنامه ها و همکاری با نهادها و متولیان ورزشی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین مظفری اضافه کرد: به همین منظور نوسازی و بازسازی مجموعه ورزشی المپیک در دستور کار قرار گرفته و برنامه های دیگری مانند ساخت پیست مخصوص دو و میدانی نیز در برنامه بودجه سال آینده بررسی خواهد شد.

وی همچنین در جمع اعضای اردوی تیم ملی پاراتیراندازی نیز حاضر شد و ضمن گفتگو با سرپرست و اعضای تیم در جریان روند تمرینات آنان قرار گرفت.

مظفری اظهار امیدواری کرد: با توجه به تلاش های انجام شده برای برقراری شرایط مناسب این اردو، ورزشکاران دغدغه ای جز تمرین نداشته باشند.

اردوهای ورزشکاران رشته دو و میدانی و تیراندازی برای آمادگی شرکت در المپیک ۲۰۲۰توکیو هم اکنون در کیش در حال برگزاری است.  

برچسب‌ها کیش دوومیدانی المپیک توکیو احسان حدادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش دوومیدانی المپیک توکیو احسان حدادی کیش دوومیدانی المپیک توکیو احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این نشست که رئیس و اعضای هیئت رئیسه هیئت دو و میدانی استان همدان و چند قهرمان دوومیدانی همدان حضور داشتند، مهدی مبینی داوطلب ریاست فدراسیون دو و میدانی به تشریح عملکرد خود در مدت سرپرستی فدراسیون و برنامه‌های آینده خود در صورت انتخاب به ریاست این فدراسیون پرداخت.

در ابتدای نشست هم مسعود بنوان رئیس هیئت دو و میدانی استان به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این هیئت در دو سال گذشته پرداخت.

سپس حاضران در نشست هم به طرح سوالات فنی و تخصصی خود از داوطلب ریاست فدراسیون در زمینه برنامه ها، اهداف و نحوه مدیریت آینده فدراسیون پرداختند.

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • آموزش راهکارهای بیماری پارکینسون در برنامه نفس دوم
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • صدای همیشه جوان