Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@15:27:02 GMT

ائمه جماعات برای مقابله با کرونا آمادگی دارند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۴۰۲۸

ائمه جماعات برای مقابله با کرونا آمادگی دارند

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی از آمادگی کامل این نهاد به منظور همکاری در عملیات مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین فرهاد زاده مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی به علیرضا زالی، رئیس دانشگاه و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا درکلان شهر تهران از آمادگی کامل این نهاد به منظور همکاری در عملیات مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن کامل  پیام به این شرح است:
جناب آقای زالی
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
با سلام و احترام و عرض خداقوت، محضر جنابعالی و تمامی تلاش گران حوزه‌ سلامت، به‌خصوص آنانی که در این ایام برای سلامتی و نجات هم‌وطنانمان در مواجهه با ویروس کرونا تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی دارند.

ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) و تبریک انتصاب جنابعالی به فرماندهی عملیات مربوط به مدیریت بیماری کرونادرکلان شهر تهران از سوی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ره) آمادگی خود را برای همکاری با تمام توان، جهت مأموریتی که به عهده گرفته اید اعلام می‌نماید.

نیروهای کادر و پرسنل و شبکه ائمه‌ جماعات این نهاد، داوطلبانه درخدمتگذاری حاضرند. همچنین توان رسانه‌ای این نهاد، تحت فرماندهی جنابعالی آماده ی تهیه تولیدات ومحصولات متناسب است. با آرزوی موفقیت جنابعالی وهمکاران ارجمندتان.

بی‌شک در این مسیر افتخارآمیز خدمت، پناه بردن به خدای متعال که شفا در دست اوست و توسل به اهل بیت (ع)، حصن حصین وبی بدیلی خواهد بود.

امام عسکری (ع) فرمود: ما پناهگاه کسانی هستیم که به ما پناه می‌آورند.

فرهادزاده

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مدیریت بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان

 قدس گفت:  تجهیزات از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و در قالب طرح نوروزی امسال در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه کشف شده است.

وی با بیان اینکه در طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ حدود ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شد، ادامه داد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه امسال معاون، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۲۱ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ۲۱ مورد گشت مشترک از واحدهای عرضه‌کننده فرآورده‌های سلامت‌محور در مناطق تحت پوشش این دانشگاه انجام دادند.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۴ مورد بازدید از واحدهای تولید و عرضه‌کننده ملزومات و تجهیزات پزشکی، شش مورد بازدید از شرکت‌های پخش دارو، دو مورد بازدید از شبکه‌های بهداشت و درمان و ۴۹ مورد بازدید از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام شد و در این بازدیدها ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی و ۳۴ قلم فرآورده‌های سلامت‌محور تاریخ گذشته و قاچاق توسط حوزه غذا و داروی این دانشگاه کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تبیین حساب ۱۰۰ امام با حضور ائمه جماعات شهر بجنورد در بنیاد مسکن
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • آمادگی جهاد دانشگاهی فارس برای ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • جوان یزدی ناجی بیماران نیازمند عضو شد
  • آمادگی جهاددانشگاهی فارس برای ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • همه با هم برای جوانی جمعیت