Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: ۱۲ گروه ارزیابی و نظارت ستاد کنترل و پیشگیری بیماری کورنا اداره کل آموزش و پرورش، تمامی مدارس استان را مورد بررسی قرار می دهند.

 موسی دادی زاده سرخائی صبح امروز(هشتم اسفندماه) در جلسه ستاد کنترل و پیشگیری بیماری کرونا در مدارس استان هرمزگان، گفت: برای هماهنگی و رصد آخرین اقدامات بهداشتی در مدارس از قبیل شستشو، ضدعفونی و گندزدائی جهت مقابله با بیماری کرونا، ستاد کنترل و پیشگیری بیماری کرونا در مدارس استان در تمامی مناطق آموزش و پرورش استان شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مطابق تصمیم اتخاذ شده در این جلسه، ۲۴ نفر از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش و ازاعضای این ستاد در قالب ۱۲ اکیپ، مدارس سراسر استان را مورد ارزیابی بهداشتی قرار می دهند.
دادی زاده ادامه داد: این گروههای ارزیاب امروز و فردا ۸و ۹ اسفندماه ۹۸ با سرکشی از مدارس، نکات بهداشتی را مورد بررسی و نکات لازم را گوشزد می کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، آگاهی بخشی در مورد این بیماری را مهم برشمرد و اضافه کرد: آموزش و پرورش در راستای انتقال اطلاعات لازم بیماری کرونا و شیوه های مقابله با آن، اقدام به برگزاری دورهای آموزشی کوتاه برای معلمان، مدیران و سرایداران کرده است.
دادی زاده به انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: مدارس برای بازگشائی در روز شنبه ۱۰ اسفندماه ضدعفونی، گندزدایی و آماده سازی می شوند و هرگونه اخباری که به آموزش و پرورش ارتباط دارد از طریق سایت آموزش و پرورش استان هرمزگان دنبال کنند.
این مقام مسئول گفت: اولیاء از فرستادن دانش آموزان بیماری که علائم سرماخوردگی، تب و استخوان درد دارند، به مدرسه خودداری کنند و غیبت آنها موجه است و مدیران و معلمان مدارس در صورت مشاهده بیماری در دانش آموزان، طی تماس با والدین آنها، نسبت به هدایت آنان به مراکز پزشکی اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس آموزش و پرورش استان استان هرمزگان بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند

علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۳۸۰۰ معلم کلاس ابتدایی در اصفهان ارزیابی می‌شوند
  • زنگ سلامت در مدارس خراسان شمالی نواخته شد
  • ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
  • آزمون استخدامی آموزگاری با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان