Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@05:17:36 GMT

دانشگاه قم تا پایان سال تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۴۰۹۸

با تصمیم مدیران دانشگاه قم، این دانشگاه به منظور محافظت بهداشتی در مقابل همه گیر شدن ویروس کرونا تا پایان سال تعطیل شد.

با فراگیر شدن ویروس کرونا در قم و ابتلای برخی از همشهریان به این بیماری مسئولان استان قم در بخش های علمی، فرهنگی و اجتماعی و.... برنامه های مختلفی را برای جلوگیری از همه گیر شدن این ویروس در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا بنابر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه کلاس‌های آموزشی دانشگاه قم تا پایان سال ۹۸ تعطیل است و از آغاز هفته آینده برخی درس های نظری به صورت الکترونیکی و غیر حضوری ارائه خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه قم، مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه در حال آماده سازی این محتواهای درسی است و هر مقدار که اساتید محترم و دانشجویان عزیز در اجرای این برنامه همکاری نمایند از حجم کلاس های جبرانی بعد از تعطیلات کاسته می شود.

منبع: الف

کلیدواژه: دانشگاه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی

کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» اعلام کرد کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است.

 منابع رسانه‌ای اعلام کردند تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند، برگزار شده است.

 خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزهتجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • برگزاری کلاس آموزشی راههای انتقال و پیشگیری ازبیماری‌های مشترک انسان و دام دردامپزشکی نیشابور
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان