Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@07:18:55 GMT

دانشگاه قم تا انتهای سال تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۴۱۰۲

خرداد: با تصمیم مدیران دانشگاه قم، این دانشگاه به منظور محافظت بهداشتی در مقابل همه گیر شدن ویروس کرونا تا پایان سال تعطیل شد.

به گزارش خرداد، بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه قم، با فراگیر شدن ویروس کرونا در قم و ابتلای برخی از همشهریان به این بیماری مسئولان استان قم در بخش های علمی، فرهنگی و اجتماعی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... برنامه های مختلفی را برای جلوگیری از همه گیر شدن این ویروس در نظر گرفته‌اند.

در همین راستا بنابر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه کلاس‌های آموزشی دانشگاه قم تا پایان سال ۹۸ تعطیل است و از آغاز هفته آینده برخی درس های نظری به صورت الکترونیکی و غیر حضوری ارائه خواهد شد.

مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه در حال آماده سازی این محتواهای درسی است و هر مقدار که اساتید محترم و دانشجویان عزیز در اجرای این برنامه همکاری نمایند از حجم کلاس های جبرانی بعد از تعطیلات کاسته می شود.

برچسب ها: دانشگاه قم ، کرونا ، تعطیلی

منبع: خرداد

کلیدواژه: دانشگاه قم کرونا تعطیلی دانشگاه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان

مدیرکل نوسازی مدارس کردستان گفت: با کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در سطح استان مواجه هستیم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ابراهیم مرادی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه سرانه فضاهای آموزشی استان رشد خوبی داشته است، اظهار داشت: علی‌رغم رشدی که سال گذشته داشته‌ایم با کسری 331 هزار متر مربعی فضای آموزشی در سطح استان مواجه هستیم که باید اعتبارات ویژه‌ای برای جبران این کمبودها اختصاص داده شود.

وی گفت: در شش نقطه استان کردستان کمبود فضای آموزشی داریم اما در چنین شرایطی برخی ادارات و دستگاه‌ها به عناوین مختلف دنبال تغییر کاربری اراضی آموزشی هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کردستان با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت 16 پروژه آموزشی در قالب 47 کلاس درس به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: در دهه فجر 46 مدرسه در قالب 175 کلاس درس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از کمک 100 میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز به احداث و نوسازی مدارس در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته 35 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و هنرستانی به مدارس استان تحویل داده شده و امیدواریم این رقم را در سال‌جاری به بیش از 60 میلیارد تومان برسانیم.

اجرا و بهسازی سیستم‌های گرمایشی 44 مدرسه با 147 کلاس در سطح استان، اجرای بیش از 50 هزار مترمربع آسفالت محوطه مدارس، حذف بیش از 50 درصد مدارس سنگی و کانکسی کردستان و جایگزینی آنها با مدارس استاندارد از دیگر موضوعات مطرح شده توسط مدیرکل توسط مدیرکل نوسازی مدارس کردستان بود.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد