Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:49:22 GMT

بسته بودن مرزها سارق را به محل سکونتش بازگرداند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۴۱۱۹

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه از دستگیری فردی که اقدام به سرقت ۹ میلیاردی از مدیر یک شرکت معروف کرده بود، خبر داد و گفت: متهم که قصد فرار از کشور را داشت به دلیل بسته شدن مرزها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به محل سکونتش بازگشت.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سید امین موسوی پور افزود: اواسط هفته جاری مردی حدودا ۴۵ ساله با حضور در کلانتری مشیریه به ماموران اعلام کرد که پسر ۲۳ ساله‌اش روز گذشته به محل کارش رفته اما دیگر از او اطلاعی ندارد که در همین جهت عکس و مشخصات پسر جوان اخذ و به تمامی واحدهای گشتی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح شکایتی دیگر نیز گفت: همزمان با طرح این شکایت در سامانه پلیس شکایت دیگری از سوی مدیر یک شرکت معروف  تولید چرم ثبت شد و او به ماموران گفت جوانی ۲۳ ساله که امور مربوط به شرکت را با موتورسیکلت انجام می داد از روز گذشته و در حالی که کیفی مملو از دلار به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال را به همراه داشته، ناپدید شده و خبری از او نیست.

موسوی پور با اشاره به شباهت مورد مفقودی در هر دو پرونده گفت: فرضیه ماموران پلیس مبنی بر این بود که یا این فرد اقدام به سرقت دلارها کرده یا از سوی افرادی ربوده شده است بنابراین تیمی ویژه رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد تا اینکه دو روز پیش  پسر جوان با ظاهری خونین و به همراه پدرش به کلانتری رفت و  ادعا کرد که  دو جوان با حمله به او و موتورسیکلتش  دلارها را ربوده‌اند.

رییس کلانتری مشیریه با اشاره به اظهارات ضد و نقیض پسر جوان اظهارکرد: ماموران اقدام به بازجویی از این جوان کردمئ و متوجه شدند که ماجرای ربایش منتفی است چرا که بررسی زخم‌های این فرد حاکی از آن بود که جراحت به دلیل خودزنی است اما ماموران برای اطمینان دستور انتقال این فرد را به پزشکی قانونی صادر کردند که در این حین پسر جوان اعتراف کرد و گفت که سرقت از سوی خودش انجام شده است.

وی افزود: این جوان لب به اعتراف گشود و گفت که با اطلاع از مبلغ دلارها وسوسه شد و به یکی از  شهرهای شمال غربی کشور رفت تا از ایران خارج شود اما به دلیل به شیوع بیماری کرونا ویروس در ایران مرزها بسته بود و به ناچار به تهران بازگشت و سعی داشت با طرح این سناریو پول ها را به جیب بزند که موفق نشده است.

موسوی پور در پایان گفت: متهم اقرار کرد که کیف دلارها را زیر خودروی کامیونت پدرش جاساز کرده که در همین راستا کیف کشف شد و به شاکی تحویل داده شد و جوان نیز برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرقت دستگيري ناجا پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به وقوع چند فقره سرقت محتویان داخل خودرو در این شهرستان گفت: بررسی این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


سرهنگ غلامرضا براتی افزود:این سارق در ساعات خلوت با پرسه زنی در سطح شهر اقدام به تخریب قفل صندوق عقب خودرو‌های پارک شده در محلات کرده و اموال داخل آنها را سرقت می‌کرد.


وی افزود: ماموران کلانتری حین گشت زنی فعال متهم را حین سرقت از یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کردند.

سرهنگ براتی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه بر بزه ارتکابی به ۳ فقره سرقت اموال و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • دستگیری سارق درختان جاده حیدره همدان
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود
  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود | دستگیری هنگام دور دور کردن با پسر غریبه