Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:21:51 GMT

بیش از ۱۴۲ کیلوگرم مواد مخدر در نایین کشف شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۴۱۵۳

بیش از ۱۴۲ کیلوگرم مواد مخدر در نایین کشف شد

 سرهنگ  ایرج کاکاوند روز پنجشنبه به ایرنا گفت: ماموران انتظامی از نگهداری مواد مخدر و خرید و فروش آن ها در یکی از محلات این شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدام ماموران, محل خرید و فروش مواد مخدر شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی پنج قاچاقچی  دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نائین تصریح کرد: در این عملیات  از محل مورد نظر ۱۴۰ کیلو و ۱۶۰ گرم تریاک و ۲ کیلوگرم حشیش کشف شد.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی گفت: ضمن اینکه پلیس با رصد دقیق اشراف اطلاعاتی، توزیع کنندگان مواد افیونی را شناسایی و با قاطعیت با آنان برخورد می کند از شهروندان نیز انتظار دارد هرگونه اطلاعاتی از خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

شهرستان نایین با بیش از ۳۹ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.

برچسب‌ها نایین اصفهان ستاد مبارزه با مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نایین اصفهان ستاد مبارزه با مواد مخدر نایین اصفهان ستاد مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از شناسایی و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در شهر قزوین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ فرهاد علی بیگی، اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه 2 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضایی هر 2 متهم را در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان 551 گرم تریاک، 260 عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزیع مواد مخدر کشف شد، خاطرنشان کرد: هر 2 خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین