Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای فعالیت سامانه بارشی در هفته آینده را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی یکشنبه (۱۱ اسفندماه) بارش باران و برف در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، شمال کرمانشاه، همدان و شمال مرکزی و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف در استان‌های گیلان، مازندران و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه (۱۲ اسفندماه) بارش باران و در ارتفاعات بارش برف در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی  رخ می‌دهد.

بر اثر حاکمیت این شرایط جوی آبگرفتگی معابر عمومی، بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها، لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی پیش‌بینی و نسبت به تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی در جاده‌های کوهستانی، انجام اقدامات به‌موقع در خصوص آبگرفتگی معابر عمومی و یا برف‌روبی توصیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش برف بارش برف و باران بارش برف باران برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: با تداوم فعالیت سامانه بارشی همرفتی طی امروز و فردا در برخی ساعات بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار، رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش، تگرگ و وزش باد شدید موقت در استان پیش بینی می‌شود.

به گفته رضا مرادی این بارش‌های همرفتی تا اواخر وقت امروز دوشنبه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

او افزود: به دلیل ماهیت رگباری این بارش‌ها و احتمال وقوع بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر و آبراهه ها، ایجاد روان آب، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین احتمال وزش باد شدید موقتی، تگرگ و صاعقه برای ساعات بعدازظهر تا اواخر وقت امروز دوشنبه هشدار نارنجی شماره ۳ و برای فردا سه شنبه هشدار زرد شماره ۳ اداره کل هواشناسی استان صادر شده است.

همچنین احتمال رگبار پراکنده باران در برخی مناطق استان بویژه در نواحی جنوب شرق و شرق استان در ساعاتی از روز چهارشنبه وجود دارد.

 از امروز تا صبح پنجشنبه دمای هوا بویژه دمای شبانه روند کاهشی خواهد داشت. روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها منتظر رگبار شدید باران باشند | دما در تمام نقاط کشور افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • بارش شدید باران در شهر کرمانشاه
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در جوانرود
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در هرسین
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • مناطق غربی کشور امروز منتظر رگبار باران باشند
  • مردم قزوین منتظر بارش باران و وزش باد باشند
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در استان مرکزی