Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: تیزهوشی مدیر ساختمان راز سرقت های 3 ساله مرد همسایه را فاش کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "ابراهیم قاضی پور" رئیس کلانتری 137 نصر گفت: معاون پیشگیری کلانتری باتوجه به تعاملاتی با مدیران ساختمان ها و مجمتع های بزرگ که دارد از سوی یکی از مدیران ساختمان ها در جریان ظاهرات مرموزی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیر ساختمان به معاون پیشگیری عنوان کرد داخل انباری یکی از ساکنان ساختمان که بخشی از شیشه آن شکسته شده است یک موتور خرد شده که پلاک آن پیداست ماه هاست که در آنجا نگهداری می شود و احتمال می دهم موتور سرقتی باشد.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران در این مرحله شماره پلاک موتور را استعلام کردند که مشخص شد این موتور سرقتی است و سپس با هماهنگی مقام قضایی به انباری ساختمان رفته و پس از تخریب قفل در متوجه شدند که 2 موتور سیکلت سرقتی در این انباری نگهداری می شود.

رئیس کلانتری 137 نصر اظهار داشت: تیم پلیسی به سراغ ساکن ساختمان رفته و پس از دستگیری وی مشخص شد این مرد قطعات موتورهای سرقتی را با هم جابجا می کند و موتور نو و جدید را به اتباع خارجه می فروشد.

سرهنگ قاضی پور ادامه داد: متهم در اعترافاتش ادعا کرد که در مدت زمان 3 سال بیش از 10 موتور به سرقت برده و با ترکیب کردن آنها با هم یک موتور جدید به فروش می رساند.

وی در پایان گفت: چنانچه تردد مشکوک در ساختمان مشاهده می کنید به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهید و موتورسواران نیز موتورها را در محلی امن و مجهز به وسایل ایمنی پارک کنند تا هدف سرقت قرار نگیرند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا حوادث قاضی سرقت اخبار حوادث سرقت موتورسیکلت تیزهوشی سارق حرفه ای مدیر ساختمان کرونا عکس ویروس درگذشت بیمارستان بیماران فیلم تهران پرستار مشکوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز