Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@17:34:54 GMT

پیش بینی سقوط بهمن و لغزندگی راه های کوهستانی البرز

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۴۳۱۸

پیش بینی سقوط بهمن و لغزندگی راه های کوهستانی البرز

منصور رحمانیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است  که به موجب آن طی امروز آسمانیصاف تا کمی ابری و با توجه به روند افزایش دما طی سه روز آینده ریزش سنگ ، سقوط بهمن و لغزندگی سطح جاده برای ارتفاعات و جاده های کوهستانی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسمان روز جمعه قسمتی تا ابری، مه رقیق، شنبه کمی تا قسمتی ابر، یکشنبه قسمتی ابری تا ابری، مه رقیق، اواخر وقت ابری و رگبار پراکنده باران و برف ، دوشنبه نیمه ابری تا ابری، وزش باد شدید، بعضی ساعات رگبار باران و برف وجود دارد.

همچنین دمای کمینه و بیشنیه امروز استان البرز بین صفر تا ۱۰ ، فرداجمعه بین یک تا ۱۳، شنبه ، سه تا ۱۵ ، یکشنبه یک تا ۱۶ ودوشنبه هفته آینده بین منفی یک تا ۱۶ درجه بالای صفر است.

سرعت وزش باد عصر امروز ، فردا و پس فردا استان البرز ۲۰ کیلومتر در ساعت، یکشنبه ۲۴ کیلومتر در ساعت و دوشنبه هفته آینده ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

برچسب‌ها وضعيت هوا البرز بهمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا البرز بهمن وضعيت هوا البرز بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفتاب گرم بهاری در مازندران

فرجی کارشناس هواشناسی گفت: هوای مازندران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

او افزود:آسمان مازندران روز پنجشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی دما، در دامنه‌ها و ارتفاعات گاهی با وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گفت:وضعیت جوی مازندران روز جمعه هم صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی دما، در دامنه‌ها و ارتفاعات گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • پیش بینی غبار محلی و افزایش دما در البرز
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • استقرار جوی پایدار در البرز/ روند افزایش دما پیش بینی می‌شود
  • چرا قیمت دلار محکوم به سقوط است‌؟