Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر امیر گرگیج، سرپرست بیمارستان رازی سراوان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: تاکنون هیچ مورد مثبتی از بیماری کرونا در شهرستان سراوان نداشته ایم و همانگونه که بار‌ها گفته شده در صورت شناسایی مورد مثبت، اطلاع رسانی لازم از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم‌پزشکی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: روز گذشته یکی از پزشکان محترم شهرستان پیام آموزشی خطاب به همشهریان عزیز صادر کرده است که در ابتدای آن پیام به اشتباه به جای "شیوع در کشور" از عبارت "شیوع در کشور و سراوان" استفاده شده است.

گرگیج ادامه داد:این اشتباه لفظی منجر به برداشت اشتباه برخی افراد شد و باعث شد تا شایعه بروز کرونا در شهرستان منتشر شود.

او تصریح کرد: همشهریان عزیز بدون توجه به این شایعات آرامش خود را حفظ کنند، اطلاعات صحیح را از منابع معتبر مثل دانشگاه‌های علوم پزشکی کسب کنند و همچنان رفتار‌های پیشگیرانه خود را ادامه دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاه‌برداری بیش از ۱.۵ میلیاردی با دستبرد به ۸۲ کارت عابر بانک در نیشابور

ایسنا/خراسان رضوی  فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کلاه‌برداری بیش از یک و نیم میلیاردی با دستبرد به ۸۲ کارت عابر بانک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی، هشتم فروردین ماه، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت و مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانکی‌شان و برداشت غیرمجاز از این کارت‌ها موضوع ، در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت. 

وی افزود: در تحقیقات اولیه از مال‌باختگان مشخص‌شد این افراد که اغلب سالمند و افراد کم سن و سال هستند که برای برداشت وجه، به خودپردازهای بانک مراجعه، ولی به علت ناتوانی در خواندن و مشکلات جسمانی از فردی برای برداشت و انتقال وجه، تقاضای کمک کرده اند.

احمدی ابرازکرد:  با انجام اقدامات پلیسی مشخص‌شد،متهم ضمن شناسایی طعمه‌های خود در اطراف خود پردازها و جلب اعتماد آنان و اخذ رمز کارت به بهانه کمک در انتقال یا برداشت وجه در فرصت مناسبی، کارت‌های عابربانک مال‌باختگان را با کارت‌های تقلبی تعویض می‌کرده‌ است.

وی ادامه‌داد: کارآگاهان پس از بررسی دقیق اظهارات مال باختگان ،تصاویر به‌دست‌آمده متهم را که از سارقان سابقه‌دار بود شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور با بیان اینکه در بازرسی از مخفی‌گاه سارق،  تعداد زیادی کارت عابربانک ،سیم کارت تلفن و... نیز کشف و ضبط شد؛گفت: متهم تاکنون در تحقیقات انجام‌شده به ۸۲ فقره کلاهبرداری از سالمندان و افراد کم‌سواد به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده‌است.

احمدی افزود: تحقیقات از این سارق سابقه‌دار برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب موفقیت در مواجهه با انتشار اطلاعات نادرست
  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • کلاه‌برداری بیش از ۱.۵ میلیاردی با دستبرد به ۸۲ کارت عابر بانک در نیشابور
  • شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان
  • آسفالت‌ فرسوده خیابان های سراوان دردسر ساز شد