Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در بازدید از مراحل مختلف ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین که هم اکنون مراحل پایانی آن در دست انجام است، افزود: استانداری از اجرای چنین طرح های عامه المنفعه حمایت می کند.

استاندار کرمانشاه همچنین از تصفیه خانه اضطراری آب هرسین که در شرایط بارندگی ها به خوبی عمل می کند بازدید کرد و ساخت این مجموعه را در راستای رفع نیازهای هرسین و خدمت به مردم این شهر بسیار ارزنده دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز در این بازدید با بیان اینکه اجرای پروژه‌های فاضلاب که ضامن سلامت و رفاه حال شهروندان بوده و همواره با حمایت و پیگیری مسوولان به ویژه استاندار همراه بوده است تصریح کرد: با توجه به حساسیت های استانداری و مجموعه های مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه، مجموعه تصمیم گیران شرکت نیز بر ضرورت حمایت از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین تأکید دارند و امید است بتوانیم با جدیت تمام در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

علیرضا تخت شاهی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین از طرح های مهم در شهر هرسین بوده که عملیات اجرایی آن در زمینی به وسعت هشت هکتار آغاز و در مرحله اول برای جمعیت ۵۵ هزار نفر با ظرفیت تصفیه ۱۲هزار و ۶۰۰ متر مکعب در شبانه روز طراحی شده  است.

شهرستان هرسین با ۸۱ هزار نفر جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است. 

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند تصفیه خانه هرسین آب و فاضلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند تصفیه خانه هرسین آب و فاضلاب هوشنگ بازوند استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند تصفیه خانه هرسین آب و فاضلاب تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری در خوزستان، گفت: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب آوری مردم کاهش یافته است.

محمد خانچی در نشست ابرپروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها که امروز (5 اردیبهشت) در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب‌آوری مردم کاهش یافته است. بنابراین برای اجرای طرح فیبر نوری، با هماهنگی بین دستگاهی جلساتی با اداره فاضلاب برگزار شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:  جهش خوبی در آسفالت و تزریق نقدینگی به شهرداری و دهیاری‌ها داشته‌ایم و شاهد نهضت عظیم آسفالت در استان بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه فیبر نوری باید با زمانبندی خوب اجرا شود تا در ذهن مردم خاطره بدی ایجاد نکند. از شرکت‌های زیرساختی تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کمک اپراتورها، فرمانداران و شهرداران در بازه زمانی کوتاه خدمات لازم ارایه شود. این پروژه یکی از خدمات زیربنایی دولت است که در ایجاد فرصت‌های اشتغال و خدمات‌رسانی حائز اهمیت است.

خانچی با اشاره به لزوم حل مشکل آنتن‌دهی در شهرهای کوهستانی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اهمیت راهیان نور و اربعین همیشه مورد سوال قرار می‌گیریم که مسیرها در آنتن‌دهی مشکل دارند که انتظار داریم رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • شناسایی ۲هزار و ۵۰۰ واحد صنفی با فاضلاب غیراستاندارد/همه بیمارستان‌های مشهد سیستم پیش‌تصفیه ندارند
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • فوت مرد میانسال بر اثر صاعقه در کرمانشاه