Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:15:14 GMT

محل برگزاری نماز جمعه قشم تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۴۳۹۷

محل برگزاری نماز جمعه قشم تغییر کرد

مسوول ستاد نمازجمعه قشم روز پنجشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، همه تمهیدات لازم جهت پیشگیری و حفظ سلامتی نمازگزاران اندیشیده شده است.
ناصر ناصری ادامه داد: از همه نمازگزاران درخواست می‌شود در راستای رعایت بهداشت فردی، در منزل وضو بگیرند و سجاده و مهر همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: توزیع ماسک در بین نمازگزاران، مهیا سازی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کردن شبستان از جمله اقدامات پیش‌بینی شده ستاد نماز جمعه قشم است.
ناصری افزود: به منظور حفظ سلامت نمازگزاران، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه برگزار نمی‌شود و مهد آدینه نیز دایر نخواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین، استقرار میز خدمت در نماز جمعه و بیان احکام شرعی تا اطلاع بعدی کنسل خواهد بود.
به گزارش ایرنا، نماز جمعه اهل سنت قشم در مکان فعلی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور هرمزگان قشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور هرمزگان قشم ستاد اقامه نماز کشور هرمزگان قشم نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد

عبدالله افرازه شهاوند رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی اجتماعی استانداری گفت: خوشبختانه مرحله اول انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار خوب پشت سر گذاشتیم و انتخابات روان و آرامی برگزار شد.

او با بیان اینکه از حضور مردم نیز تشکر و قدردانی میکنیم و دعوت میکنیم در مرحله دوم هم مشارکت داشته باشند افزود: از ۱۴ حوزه انتخابیه خوزستان حوزه های انتخابیه آبادان (برای دو کرسی از سه کرسی این حوزه) و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم کشیده شد و ۲۱ اردیبهشت ماه مرحله دوم انتخابات برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: امروز با حضور اعضا و رؤسای کمیته های ستاد و فرمانداران آبادان، رامهرمز و رامشیر نشست ستاد انتخابات استان برگزار شد و تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه های اجرایی، ساماندهی مجدد شعب، مسائل فنی، پشتیبانی و سایر ملزومات انتخابات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم گرفته شد و انشاالله جلسات دیگر و بررسی های میدانی و تکمیلی برای اجرای مطلوب انتخابات خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • سیلی ایران به صهیونیست‌ها از ضرورت‌ها بود
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان