Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@15:54:17 GMT

نماینده مردم در مجلس باید مواضع انقلابی بگیرد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۴۴۱۵

نماینده مردم در مجلس باید مواضع انقلابی بگیرد

امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: کسی که به عنوان نماینده منتخب مردم در مجلس راه پیدا می کند باید به نفع مردم و اقتدار کشور حرف بزند و مواضع انقلابی بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا, ظهر امروز حسین نوش آبادی منتخب مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در یازدهمین مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر امام جمعه پیشوا با حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه پیشوا دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین روح الله باقری امام جمعه پیشوا در این دیدار با تبریک به مردم شریف ایران اسلامی برای حضور در این انتخابات بزرگ و مهم، اظهار کرد: پیروز این میدان حساس مردم هستند که با وجود تبلیغات گسترده دشمنان داخلی و خارجی با حضور پرشور خود نشان دادند که پشتیبان نظام و دوست‌دار کشور خود هستند.

وی افزود: منتخب مردم در مجلس باید به نفع مردم و برای اقتدار کشور حرف بزند، عمل کند و مواضع انقلابی بگیرد.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: فردی که در مجلس به نمایندگی از مردم حضور دارد نباید بعد از گذشت ۴۱ سال از انقلاب اسلامی حرف از مذاکره و تعامل با دشمن بزند و ما در این مجلس دهم حضور چنین افرادی را در مجلس دیدیم.

انتهای پیام/ح/پ/س۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس انقلاب اسلامی امام جمعه امام جمعه پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «عملیات وعده صادق موجب ایجاد روحیه خودباوری، امید و خوشحالی شد»، گفت: بعد از این عملیات موجی از شادی سراسر دنیا را فراگرفت.

به گزارش ایسنا، علی رضایی با اشاره به عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل جنایات تروریستی این رژیم اظهار کرد: اسرائیل مرتکب اشتباه محاسباتی شد و کنسولگری ایران در دمشق را مورد هدف قرار داد در حالی که فکر نمی‌کرد در واقع از مردم و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و بطور خاص از سپاه سیلی محکمی بخورد.

وی با تاکید بر اینکه اگر به هر علتی رژیم صهیونیستی دوباره مرتکب خطای راهبردی شود، پاسخ جمهوری اسلامی این بار قوی‌تر است، گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که توانایی مقابله دارد و اگر دوباره حمله‌ای از سوی اسرائیل علیه منافع ملی ایرانیان تکرار شود، با توجه به تجربه‌ی عملیات وعده صادق، این بار قوی‌تر و محکم‌تر ضربات سنگین‌تری را به زیربنا‌ها و تاسیسات و اماکن حساس کشور جعلی اسرائیل وارد می‌کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد چراکه می‌ترسد که مشکلات بعدی برای او پیش بیاید»، عنوان کرد: اسرائیل سالهاست که در حق ملت فلسطین ظلم می‌کند و امروز جمهوری اسلامی ایران آمد و مستقیماً وارد عمل شد و جواب این رژیم جعلی را با موشک و پهپاد داد. مشاهده کردیم که بعد از عملیات «وعده صادق» همه گروه‌های سیاسی و آحاد مردم ایران و جهان خوشحال شدند.

رضایی در پایان گفت: عملیات وعده صادق موجب ایجاد روحیه خودباوری، امید و خوشحالی شد و بعد از این عملیات موجی از شادی در سراسر دنیا مسلمانان و غیر مسلمانان و آزادی خواهان را فرا گرفت.

دیگر خبرها

  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت