Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز حقوق بشر اسرائیلی "بتسیلم" در گزارشی اعلام کرد، ۱۹ فلسطینی در جریان تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت در مرزهای غزه از ناحیه چشم هدف اصابت گلوله نظامیان اسرائیلی قرار گرفته و بینایی یکی از چشم‌های خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روسیا الیوم، در این گزارش آمده است که دو تظاهرکننده دیگر نیز بینایی هر دو چشم خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز مذکور اشاره کرد که از آغاز تظاهرات بازگشت در ۳۰ مارس سال ۲۰۱۸ تاکنون بیش از ۲۰۰ تن به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده و هزاران تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

این مرکز تاکید کرد، محاصره ۱۴ ساله نوار غزه موجب شده تا خدمات پزشکی مناسب و لازم به ساکنان این منطقه ارائه نشود و این منطقه با کمبود شدید دارو و تجهیزات پزشکی مواجه باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تظاهرات فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم

معاون رئیس جنبش حماس در غزه درخصوص مذاکرات آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی اظهارنظر کرد.

به گزارش ایسنا، «خلیل الحیه» معاون رئیس حماس در نوار غزه به روزنامه سعودی «الشرق» گفت: به ما گفته شد که اگر در کلیدهای قرارداد مبادله انعطاف نشان دهید، رژیم اشغالگر اسرائیل آماده است تا انعطاف پذیری مثبت بالایی در خواسته‌های شما داشته باشد که منجر به توافق شود.

وی افزود: در اینجا به این وعده و این خواسته پاسخ دادیم، بنابراین درخواست برای آزادی ۵۰۰ اسیر فلسطینی به ازای هر سرباز مرد یا زن اسرائیلی را به ۵۰ اسیر کاهش دادیم.

الحیه تصریح کرد: ما بر ضرورت آتش‌بس تاکید کردیم، اما برنامه فعلی شامل آن نمی‌شود. در توافق پیشنهادی درباره آتش‌بس صحبت شده اما درباره خروج نظامیان اشغالگر از غزه کوچکترین اشاره‌ای وجود ندارد.

جنبش حماس فلسطین همواره در مذاکرات آتش‌بس غزه بر برقراری آتش‌بس دائم و خروج کامل رژیم صهیونیستی از این باریکه تاکید کرده است.

این عضو حماس همچنین شایعات درباره درخواست این جنبش برای خروج از قطر را تکذیب کرد و گفت به نفع همه است که حماس در جایگاه خود بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • صدای کارشناس اسرائیلی نیز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در آمد
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • رژیم اسرائیل، اعضای بدن شهدای فلسطینی را می‌دزدد
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان