Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لیله الرغائب یا همان شب آرزوها یکی از برترین شب‌های ماه رجب است که بر اساس سفارش اهل بیت(علیهما سلام) لازم است هر فردی تا حد امکان نهایت بهره را از این شب ببرد.

لیله الرغائب به اولین پنج شنبه ماه رجب گفته می‌شود که در کتب دینی اعمال و نماز ویژه‌ای برای آن ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شب بعد از نماز مغرب ۲۰ رکعت نماز (هر دو رکعت به یک سلام) وارد است، به این طریق که در هر رکعت یک‌بار سوره «حمد» و یک‌بار سوره «توحید» خوانده شود. رسول خدا(ص) در پاداش این عمل فرموده‌اند: هر کس چنین کند، به خدا سوگند خودش، خانواده‌اش، مالش و فرزندانش محفوظ بمانند و از عذاب قبر پناه داده شود و در قیامت به سرعت از صراط بگذرد.

به همین مناسبت مجموعه‌ای از جدیدترین پیامک و اس ام اس‌های شب آرزو‌ها (لیلة الرغائب) سال ۱۳۹۸ را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا به این وسیله آن آرزو‌های خوبتان را در این شب عزیز با دوستان و آشنایان خود در میان بگذارید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیله الرغائب شب آرزوها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امام جمعه مرند از پهن کردن سفره‌های افطاری علوی در پنج نقطه این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، امسال نیز همانند سال‌های قبل در ۲ امامزاده و ۳ مسجد شهرستان مرند، سفره‌های افطاری علوی گسترده می‌شود.

وی ضمن اشاره به ساده بودن سفره‌های افطاری تاکید کرد: هدف از این کار، احیای نماز اول وقت و عمل کردن به سنت پیامبر و اهل بیت علیهم السلام در جهت اطعام روزه داران است.

امام جمعه مرند ادامه داد: هزینه این سفره‌ها توسط خیرین و ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان مرند تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اعمال شب نوزدهم ماه مبارک رمضان + اعمال مشترک شب های قدر
  • راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»
  • نماز خواندن محمد خاتمی بر پیکر زن اصلاح‌طلب فوت شده | تصویر
  • حکم نماز و روزه در سفر شخصی با ماشین دولتی
  • پروفایل، عکس نوشته، پوستر و استوری شهادت حضرت علی (ع) + متن تسلیت
  • عکسی از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم
  • فیلم| روایت‌ ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند