Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@21:15:54 GMT

کشف 30 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در یزد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۴۶۴۶

کشف 30 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان، گفت: ماموران پلیس آگاهی یک دستگاه نفت‌کش حامل 30 هزار لیتر نفت سفید قاچاق را توقیف کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران پلیس آگاهی استان یزد هنگام کنترل محور "مهریز-یزد" به یک دستگاه تریلی نفتکش مشکوک و آن را برای بررسی مدارک متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی استان یزد ادامه داد: در بازرسی انجام‌شده توسط ماموران، 30 هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف که کارشناسان ارزش آن را 2 میلیارد و 100میلیون ریال برآورد کردند.

 هاشمی فر بابیان اینکه راننده قصد تخلیه محموله دریکی از واحدهای صنعتی استان یزد را داشت، گفت: متهم به همراه پرونده حمل سوخت قاچاق به مراجع قانونی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد قاچاق آگاهی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها نموده و در بازرسی از این کامیون‌ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.
 فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج  دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه