Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@14:29:50 GMT

کرونا جان یک ورزشکار را گرفت+ تصویر

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۴۷۰۰

کرونا جان یک ورزشکار را گرفت+ تصویر

الهام شیخی بازیکن فوتسال استان قم بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کانال خبری هیئت فوتبال استان قم خبر درگذشت الهام شیخی بازیکن فوتسال را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا منتشر کرد.

ویروس کرونا مدتی است در کشور شیوع پیدا کرده و طبق آخرین آمار از مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، تاکنون 245 نفر در کشور به این ویروس مبتلا شدند و همچنین 26 نفر بر اثر این ویروس جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری آنا درگذشت این بانوی فوتسال را تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: فوتسال استان قم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، رهام یوسف نژاد افزود: ۳۰ درصد از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی به عفونت‌های حاد تنفسی مبتلا شده‌اند که مهمترین آنها ویروس‌های آنفلونزا، کرونا ویروس‌ها و رینو ویروس‌ها هستند.

وی ادامه داد: کودکان، سالمندان، زنان باردار و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و نقص سیستم ایمنی بیشتر به این ویروس‌ها مبتلا شده‌اند.

کارشناس بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گسترش عفونت‌های تنفسی را بیشتر از راه قطرات ریز تنفسی ناشی از عطسه یا سرفه بیماران و افراد ناقل عنوان کرد.

وی با بیان این‌که با ورود ویروس به بدن مخاط ملتهب و آلوده می‌شود، عنوان کرد: خارش گلو، سرفه، آب ریزش بینی، کاهش اشتها، بی حالی، بدن درد و سر درد از نشانه‌های معمول ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی است.

یوسف نژاد اظهار کرد: رعایت بهداشت در پیشگیری و انتقال بیماری مهمترین راه برای جلوگیری از ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی است.

وی شست و شوی مرتب دست‌ها، تهویه منازل و اداره‌ها و استفاده از ماسک در مکان‌های آلوده را در پیشگیری از ابتلا به عفونت موثر دانست.

کارشناس بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان این‌که مراجعه به موقع به‌پزشک می‌تواند عوارض بیماری را کاهش دهد، اضافه کرد: افراد پر خطر در زمان ابتلا دارو‌های ضد ویروسی را بنا به تشخیص و دستور پزشک مصرف و از مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک‌ها خودداری کنند.

وی گفت: استراحت، نوشیدن آب و مایعات کافی برای بهبودی این بیماران توصیه می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • الهام گرفتن ژاوی از مارادونا پیش از مصاف با پاری سن ژرمن / فیلم
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • رویای بزرگ بازیکن افسانه ای فوتسال ایران و جهان!
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • واکنش هنرمند ایرانی به عملیات انتقامی ایران از اسرائیل | توصیف وعده صادق با الهام از شب پُرستاره ون‌گوگ | عکس
  • عنوان بهترین بازیکن لیگ آلمان به ورزشکار چهارمحالی رسید
  • ورزشکار چهارمحال و بختیاری بهترین بازیکن لیگ بسکتبال آلمان
  • تمجید AFC از مسلم اولادقباد
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • افزایش ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر