Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزی گفت: یکی از مهمترین ابزارهای نافذ هویتی در این بخش، توجه به موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن، در بین نسل جوان و نوجوان،که به عنوان مهمترین قشر جامعه مسیولیتهای مهمی بر دوش انان گذاشته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جوبی، جلسه تجلیل از عوامل و دست اندرکاران برگزاری دوازدهمین یادواره شهدای ورزشکار در خانه جوان بیرجند با حضور حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان، مهدی قناد ماون امور فرهنگی و جوانان اداره کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان استان بابیان اینکه جان مایه بحث بیانیه گام دوم انقلاب شکل گیری تمدن نوین اسلامی است ،بیان کرد: عصاره شکل گیری این تمدن جوانان هستند و در این چارچوب،هویت یکی از مهم ترین و اساسی ترین زیرساخت های توجه به این فرآیند، برای رسیدن به هدف متعالی ست. عزیزی گفت: یکی از مهمترین ابزارهای نافذ هویتی در این بخش، توجه به موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن، در بین نسل جوان و نوجوان،که به عنوان مهمترین قشر جامعه مسیولیتهای مهمی بر دوش انان گذاشته شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف جشنواره شهدای ورزشکارومدافع وطن، نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در کنار تعظیم شعائر و تکریم منزلت خانواده های معزز شهداست که این اتفاق افتاد، همچنین ترویج امربه معروف و نهی از منکر بود که در ادامه آن نباید رشادتها و جانفشانی های شهدا و خانواده های آنان را از یادببریم و بعنوان یک نهضت عمیق فرهنگی در چنین جشنواره هایی دنبال کنیم.

عزیزی گفت: جوانان و هیاتهای ورزشی در تقویم ایثاروشهادت سال ۹۹ نقش مهمی دارند. در پایان از عوامل و دست اندرکاران برگزاری دوازدهمین یادواره شهدای ورزشکار خراسان جنوبی و اعضاء سمن پویندگان میراث خاوران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهدا سمن یادواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان استان گفت: شهید آوینی هنرمندی جریانساز بود و زمینه‌ای بوجود آورد تا هنر انقلاب اسلامی از سوی نسل‌های بعد ادامه پیدا کند.
محمودی‌فر افزود: شهید آوینی حرکت هنر را به سمت مردم سوق داد و مردم سبب شدن تا هنر تعالی پیدا کند و امروز یکی از اهداف هنر انقلاب اسلامی تعالی و ارتقاء هنر در جامعه است.
او گفت: رویکرد شجاعانه شهید آوینی در انقلاب و دفاع مقدس باعث ماندگاری او شد به طوری که رهبر معظم انقلاب از او به عنوان سید شهیدان اهل قلم اسم برد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: شهید آوینی به عنوان یک الگو در عرصه هنر انقلاب اسلامی است که اخلاق، ولایت‌پذیری و انسانیت را سرلوحه کارش قرار داد و در آثار تولیدی به زیبایی انقلاب اسلامی را به تصویر کشید.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هم با اشاره به منظومه شخصیتی و فکری شهید آوینی گفت: تفکر، فرهنگ، هنر و تمدن سه عرصه مهمی است که شهید آوینی هر سه عرصه را در هر کاری درنظر می‌گرفت.
جیریایی با بیان اینکه محور حرکت حوزه هنری به سمت مفاخر استان است، افزود: باید از بنیان‌های فکری ایرانی اسلامی در حوزه تفکر استفاده کرد، قالب هنری را انتخاب و نگاه تمدنی داشت.
او گفت: در این مراسم از ۵۰ هنرمند تجلیل شد که ملاک انتخاب آنها حضور مستمر در عرصه فرهنگ و رسانه، مواضع انقلابی و تولیدات به هنگام در راستای دغدغه مسائل مردم و جامعه، شرکت در جشنواره‌های ملی و استانی و سایر موارد بوده است.

دیگر خبرها

  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند