Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا ناصری روز پنجشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: براساس بازرسی‌های انجام شده و گزارشات ارسالی به تعزیرات حکومتی استان سمنان، توزیع مواد ضدعفونی کننده در بین داروخانه‌ها ناهماهنگ بوده و این امر سبب شده افرادی به کرار از داروخانه‌های مختلف این مواد را تهیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در صورت صلاحدید مسوولان ذیربط، به صورت همزمان مواد ضدعفونی‌کننده در شهرهای استان سمنان توزیع شود تا مانع خرید بیش از حد نیاز افراد و سوء استفاده سودجویان در این شرایط شود.

معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان تصریح کرد: نظارت بر ۱۳۰ واحد شامل داروخانه‌ها، مراکز عرضه تجهیزات پزشکی و ابزار یراق‌ها، عرضه کننده ماسک و ماده ضدعفونی کننده توسط گشت و بازرسی‌های مشترک این اداره‌کل با علوم پزشکی و صنعت، معدن و تجارت در استان سمنان انجام شده است.

وی با اشاره به ۱۱ مورد تخلف عرضه محصولات بهداشتی در استان سمنان با شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: ۱۰ مورد گرانفروشی و یک فقره احتکار ماسک و لوازم ضدعفونی کننده در ماشین گزارش شده است.

ناصری ابرازداشت: برخی واحدهای ابزاریراق‌ نیز فروش ماسک انجام می‌دهند که براساس گزارش‌های رسیده واحدهای ابزار و یراق نیز مورد بررسی قرار گرفته و یک تخلف به دلیل درج نکردن قیمت برای ماسک گزارش شده است.

وی بیان کرد: ۶۰ بازرسی مشترک به منظور بررسی روند توزیع و عرضه ماسک در استان سمنان انجام و هشت مورد گرانفروشی مشاهده شد.

معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان با اشاره به افزایش نظارت‌ها بر بازار، افزود: کارشناسان اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان با هرگونه تخلف صنفی در زمینه گرانی‌فروشی و امتناع از فروش ماسک  و مواد ضدعفونی کننده برخورد جدی می‌کنند.

مردم گران فروشی را از طریق تلفن گویای ۱۳۵ اطلاع رسانی کنند و کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی با بررسی دقیق، با متخلفان برخورد می‌کنند.

تعزیرات حکومتی با ایجاد نظام پاسخ دهی، جرایم نقدی و توقیف اموال، به مطالبه‌های مردم در بحث گران فروشی و التهاب بازار رسیدگی می‌کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سمنان سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمنان سازمان تعزیرات حکومتی ویروس کرونا سمنان سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی استان مواد ضدعفونی کننده ضدعفونی کننده استان سمنان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، وحید زاهد منش گفت: پرونده کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.
رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی شیراز افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط موتورسیکلت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
زاهد منش گفت: ماموران یگان امداد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فارس ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات