Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@05:31:46 GMT

توزیع رایگان کارت بلیت الکترونیک بین شهروندان همدان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۴۷۶۵

توزیع رایگان کارت بلیت الکترونیک بین شهروندان همدان

مدیر معاونت اتوبوسرانی شهرداری همدان از توزیع رایگان کارت بلیت الکترونیک بین شهروندان همدانی به منظور فرهنگ‌سازی در استفاده از آن و در راستای کنترل بیماری کرونا طی امروز خبر داد.

بابک اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور و آمادگی دستگاه‌های اجرایی به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس اقدامات لازم به منظور ضدعفونی سیستم حمل و نقلی همدان از جمله در  بخش اتوبوسرانی و نیز پایانه‌های مسافربری شهری و بین شهری در جریان است و این مهم به صورت روزانه انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش انتقال بیماری به شهروندان توسط معاونت اتوبوسرانی شست‌وشو و ضدعفونی‌ کردن اتوبوس‌ها به صورت مستمر و هر شب انجام می‌شود.

مدیر معاونت اتوبوسرانی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سلامت شهروندان با هماهنگی اداره بهداشت همدان ترکیب مشخصی از مواد ضدعفونی و گندزدایی در اتوبوس‌های شهری استفاده می‌شود.

 وی از توزیع کارت رایگان به مسافران در راستای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا طی امروز خبر داد و افزود: این اقدام در راستای فرهنگ‌سازی به منظور استفاده مردم از کارت بلیت الکترونیک به منظور کاهش انتقال آلودگی و میکروب  بوده است.

اسدی همچنین به ضدعفونی کردن پایانه‌های مسافربری انقلاب طی امروز اشاره کرد.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان کارت بلیت الکترونیک سازمان اتوبوسرانی بابک اسدی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مهرداد میرزائیان گفت: در یک ماه گذشته ۹۲۹ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی شهری شهرکرد جابه جا شدند که از این تعداد بیش از ۶۹۴ هزار از ناوگان بخش خصوصی استفاده کردند.
وی ادامه داد: در یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.
میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر ۳ هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رفع مسدودی بیش از هزار و ۳۰۰ کارت ملی در استان قزوین
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • کلاهبرداری از طریق لینک جعلی کالابرگ الکترونیک
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • تامین و توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان