Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا پیش از ظهر امروز در کشور، ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده اند و مجموع مبتلایان به این بیماری به ۲۴۵ نفر رسید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر کیانوش جهانپور  با اعلام این خبر اظهار داشت: دلیل افزایش سرعت در تعداد و تشخیص موارد مثبت ابتلا به کووید19، افزایش تعداد آزمایشگاه ها در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در طول 24 ساعت گذشته، 7 نفر از مبتلایان به این بیماری جان خود را از دست دادند و تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به 26 نفر افزایش یافت. 

وی افزود: از 106 بیمار جدید مبتلا به کووید19، 38 نفر مربوط به تهران، 23 نفر مربوط به گیلان، 7 نفر مربوط به قم، 8 نفر مربوط به اصفهان، 7 نفر مربوط به مازندران، 5 نفر مربوط به اردبیل، 3 نفر مربوط به البرز، 3 نفر مربوط به سمنان، 3 نفر مربوط به لرستان، 2 نفر مربوط به آذربایجان شرقی، 2 نفر مربوط به کرمانشاه، یک نفر مربوط به همدان، 1 نفر مربوط به خراسان رضوی، 1 نفر مربوط به کردستان، یک نفر مربوط به یزد و یک نفر مربوط به آذربایجان غربی است. 

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کروناویروس که شب گذشته در وزارت بهداشت برگزار شد، برای تایید و ابلاغ به رییس جمهور تقدیم شده و کماکان بیشترین تاکید ما بر محدودیت در رفت و آمد و سفرهای شهری و بین شهری غیرضروری است. 

دکتر جهانپور یادآور شد: خوشبختانه امروز مقام معظم رهبری در پیامی از زحمات نیروهای بهداشتی و درمانی کشور در مورد کروناویروس تقدیر کردند و پویش مدافعان سلامت برای تقدیر از خدمات جامعه پزشکی، پرستاری، آزمایشگاهی و نیروهای بهداشتی و درمانی به صورت خودجوش در کشور راه اندازی شده است

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت بهداشت ویروس کرونا کیانوش جهانپور نفر مربوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ و ۲۷ سال؛ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال گذشته

سازمان ثبت احوال کشور میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزند آوری در سال گذشته را ۳۲.۱ سال برای پدران و ۲۷.۳ سال برای مادران اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمارهای موجود میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری در کل کشور در سال ۱۴۰۲ برابر با ۳۲/۱ سال بود.

بر اساس این گزارش میانگین سن پدر، برای نقاط شهری برابر با ۳۲.۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹.۹ سال است. در سال ۱۴۰۲ در بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران با رقم ۳۴.۵ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان  با ۲۷.۱ سال است.

همچنین بر اساس گزارش این مرکز میانگین سن مادر نیز در اولین فرزندآوری در کل کشور در این مدت برابر با ۲۷.۳  سال بوده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸.۱  سال و در نقاط روستایی ۲۴.۴  سال است. بیشترین میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری، در بین استان‌ها مربوط به استان تهران  با ۳۰.۸ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان  با ۲۲.۷ سال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
  • ۳۲ و ۲۷ سال؛ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال گذشته
  • اعلام رسمی نتایج «پیمایش ملی سلامت روان» در ابتدای تابستان
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • سندروم پس از کرونا چیست؟