Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون احتکار اقلام ضروری مقابله با کرونا در استان نداشتیم، گفت: چهار واحد گرانفروش در عرضه این اقلام پلمب شده است.

سید علی ملک‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار داشت: با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی استان مقابله با شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با نظارت دقیق و شبانه‌روزی متولیان از احتکار و یا سودجویی در خصوص اقلام ضروری مقابله با این نوع ویروس جلوگیری می‌شود.

ملک‌حسینی افزود: طی روزهای اخیر چهار واحد گرانفروشی اقلام بهداشتی و کالاسی اساسی مقابله با کرونا در استان پلمب شد.

وی با تأکید بر اینکه با هر گونه گرانفروشی به شدت برخورد می‌شود، ادامه داد: حداکثر جریمه برای گرانفروشان اعمال شده است.

این مسؤول گفت: تولیدات اقلام بهداشتی و ضدعفونی از جمله ژل بهداشتی و الکل در کارخانه سینره یاسوج با نظارت خوب و با حداکثر توان تولید در حال انجام بوده و نیاز به این کالا تأمین خواهد شد.

وی با بیان مشکل خاصی تاکنون در زمینه تولید این نوع کالاها وجود نداشته است، گفت: طرح نظارتی به صورت ویژه در حال اجرا است.

ملک‌حسینی در پاسخ به سؤوالی مبنی بر اینکه آیا احتکار ماسک یا سایر اقلام مورد نیاز در استان وجود داشته یا خیر تصریح کرد: در استان احتکار اقلام ضروری مقابله با کرونا تاکنون به دادگستری ارجاع نشده است.

وی گفت: تلاش همه مسؤولان در استان جهادی است و با هماهنگی کامل و با نظارت مستمر در جهت کنترل شیوع بیماری وارد عمل شده‌اند و استاندار نیز به خوبی مدیریت می‌کند.

این مسؤول ارائه خدمات در بیمارستان شهید جلیل را مطلوب خواند و اضافه کرد: پزشکان و کادر درمان این بیمارستان پای‌کار هستند و اطمینان داریم کسی کم‌کاری در این زمینه ندارد.

انتهای پیام/82009

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کروناویروس احتکار ژل ضدعفونی ماسک خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باران برزه کار با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران هموفیلی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمار‌های تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید. برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد، ۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم. برزه کار با اشاره به آمار‌های بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شد. مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد. وی از هدفگذاری‌های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک‌های حمایتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم