Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد جواد آذری جهرمی نوشت: بستر برای آموزش مجازی و از راه دور فراهم کردیم تا میلیون‌ها دانش‌آموز و دانشجو از تحصیل علم هم جا نمانند. تاریخ انتشار: 14:39 - 08 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۸۶۸

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،  محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در حساب کاربری خود پستی به این شرح منتشر کرد:

«با توجه به احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال، برای همکاری با وزارت علوم و آموزش‌وپرورش، امکانات ویژه‌ای را جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم کردیم تا میلیون‌ها دانش‌آموز و دانشجوی عزیز، ضمن حفظ سلامت خود، از تحصیل علم هم جا نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

بر اساس گزارش میزان، مشاور وزیر بهداشت ازشناسایی ۱۰۶مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در سراسر کشور خبر داد و افزود: از این موارد ۷نفر جان خود را از دست داده‌اند. 

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی اجتماعی با پرونده‌ ویژه‌ توسعه نامتوازن منتشر شد

در این شماره از ماهنامه گفتگوی اجتماعی یادداشت‌هایی از  عبدالرضا رحمانی فضلی، معصومه ابتکار و علی اصغر احمدی در زمینه توسعه نامتوازن منتشر شده است. 

همچنین مطالب دیگری از ابراهیم حاجیانی، علیرضا قیامتی، بایزید مردوخی، مهدی قمشی، عبدالمحمد زاهدی، ارغوان فرزین معتمد و رسول رئیس جعفری در این شماره به‌چشم می‌خورد.

برای سفارش و تهیه ماهنامه گفت‌وگوی اجتماعی می‌توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898206

دیگر خبرها

  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • گفت‌وگوی اجتماعی با پرونده‌ ویژه‌ توسعه نامتوازن منتشر شد
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!