Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پارس‌آباد گفت: یک مرکز فروش اقلام بهداشتی در این شهرستان به‌ علت گران‌فروشی ماسک پلمب شد.

توحید نجفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس‌آباد اظهار کرد: در پی بازدیدهای نظارتی کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان و سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان پارس‌آباد از کلیه داروخانه‌ها و مراکز فروش اقلام پزشکی، آرایشی و بهداشتی و با هماهنگی دادستان این شهرستان، یک مرکز فروش اقلام بهداشتی در پارس‌آباد به علت گران‌فروشی ماسک پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات مرتبط با حوزه بهداشت و درمان آن را به سامانه ۱۹۰ اطلاع داده تا با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پارس‌آباد بیان کرد: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کلیه ملاقات‌ها در بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و شهداء شهر پارس‌آباد برای تمام بیماران بستری تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

نجفی ادامه داد: از عموم شهروندان درخواست می‌شود از مراجعات غیرضروری به بیمارستان‌ها و نیز از تجمع در محوطه‌های داخل و اطراف این بیمارستان‌ها خودداری کرده و خادمین سلامت را در کنترل بیماری کرونا یاری فرمایند.

جواد سرباززاده مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان پارس‌آباد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: از ۲ نفر مشکوک به ابتلای کرونا در پارس‌آباد یک نفر ساکن شهرستان گرمی بود که آزمایش ایشان از حوزه بهداشت و درمان پارس‌آباد به استان اردبیل ارسال شده بود منفی اعلام شده و نتیجه آزمایش نفر دیگر که ساکن پارس‌آباد بود، مثبت اعلام شده است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: بهداشت پلمب اردبیل پارس آباد ماسک کرونا گران فروشی فارس اردبیل بهداشت و درمان پارس آباد فروش اقلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید طیران صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد خبر داد و اظهار کرد: در بازدید عصرگاهی از تعدادی از واحدهای صنفی سطح شهر آبسرد، تخلف عرضه داروی مخدر و دخالت در امر پزشکی از سوی یک واحد عطاری، برای ناظرین بهداشت و درمان شهرستان کشف و بر اساس قوانین و مقررات پزشکی این واحد صنفی تعطیل و پرونده آن به مراجع قضائی ارسال خواهد شد.

معاون درمان شبکه بهداشت دماوند گفت: پیرو مراجعات، اظهار نگرانی و شکایات خانواده‌ها نسبت به دخالت تعداد معدودی از عطاری‌ها به عرضه و تجویز داروهای مخدر و دخالت در امور تخصصی طبابت و به علت خطرات جبران ناپذیری که این گونه تخلفات برای سلامت جوانان، بیماران و مردم خواهد داشت، تعطیلی این عطاری‌ها کمترین برخورد با آنها خواهد بود.

توکلی، معاون غذا و داروی شبکه بهداشت دماوند نیز با تاکید بر اینکه محل عرضه هر نوع دارو اعم از گیاهی، طبیعی، بیولوژیک و شیمیایی داروخانه‌ها هستند، گفت: عطاری‌ها اجازه فروش و عرضه هیچ گونه دارو یا فرآورده دارویی را ندارند و صرفاً می‌توانند گیاهان دارویی مجاز و غیر سمی را عرضه کنند.

وی افزود: دخالت در امور درمان بیماران نیز منوط به داشتن تخصص و اخذ مجوز فعالیت می‌باشد.‌

وی به مردم شریف توصیه کردند، داروهای مورد نیاز خود را صرفاً از داروخانه‌ها و با مشاوره از پزشک یا دکتر داروساز تهیه نمایند و تاکید می‌شود از خرید هرگونه اقلام دارویی از عطاری‌ها جداً خودداری گردد

کد خبر 6088389

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد