Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت امورصنایع وزارت صمت گفت: از سازمان‌های صمت استانی درخواست کردیم به صورت مستمر وضعیت تولید واحد‌های شوینده، بهداشتی و ضدعفونی کننده را مورد پایش قرار دهند. تاریخ انتشار: 15:09 - 08 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۸۸۰

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی اظهار کرد: تامین مواد اولیه تولید محصولات و ملزومات بهداشتی با همکاری خود واحد‌های صنعتی در بخش‌های مختلف در حال پیگیری جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تولید کنندگان این حوزه هم اکنون به صورت ظرفیت کامل در حال فعالیت بوده و هم چنین شرایطی برای صدور مجوز ۲۴ ساعته برای تبدیل خطوط تولید برخی از واحد‌ها به تولید محصولات شوینده ایجاد شده است.

صادقی نیارکی تصریح کرد: البته تولیدکنندگان عزیز قول مساعد داده اند مصرف مورد نیاز مردم به محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده را تامین کنند و در سریعترین زمان ممکن کمبود‌ها برطرف شود.

وی با تقدیر از حضور و همکاری موثر تولیدکنندگان در تامین نیاز مصرفی کشور به محصولات و ملزومات بهداشتی گفت: تامین مواد اولیه مورد نیاز تولیدات بهداشتی به ویژه محصولات ضدعفونی کننده، تسریع خواهد شد.

سرپرست معاونت امور صنایع افزود: در نشست مشترکی که با تعدادی از تولیدکنندگان و روسای انجمن‌های شوینده، بهداشتی و ضدعفونی کننده برگزار شد نظرات و مسائل مرتبط با این حوزه تولید مطرح شد و در همین راستا رئیس انجمن تولیدکنندگان شوینده کشور به نمایندگی از تولیدکنندگان این حوزه اطمینان داد که در تامین شوینده‌ها در کشور مشکلی نخواهیم داشت و مازاد بر مصرف کشور نیز تولید داریم و حتی شرایط برای صادرات نیز وجود دارد.

صادقی نیارکی اضافه کرد: نماینده تولیدکنندگان کالا‌های ضد عفونی نیز اعلام کرد در تامین این اقلام هیچ محدودیتی وجود ندارد و واحد‌های تولید کننده نیاز مصرفی کشور را به طور کامل تامین خواهند کرد و همچنین نماینده انجمن اتانول نیز با اشاره به ذخایر کافی الکل در کشور گفت: هیچ گونه کمبودی بابت تامین وجود ندارد.

وی ادامه داد: نماینده تولید کنندگان مواد اولیه ماسک و گان نیز اعلام نموده اند تولیدات این حوزه با آخرین فناوری‌های روز دنیا در سطح کشور انجام می‌شود و هیچ گونه مشکلی در تامین نیاز بخش بهداشتی و درمانی و همچنین عموم مردم وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: عرضه کالای اساسی به بازار ۵۰ درصد افزایش یافت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد اولیه اخبار اقتصادی وزارت صنعت کرونا ویروس بهداشتی و ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عزیز برگ نی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع ، با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است. 

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کردو افزود: عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است. 

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کرات به مرکز استان سفر کند. 

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود. 

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • سالانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم