Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@11:10:20 GMT

لیورپول تنها مشتری ورنر نیست

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۵۱۰۹

لیورپول تنها مشتری ورنر نیست

پیشنهادهای بزرگ برای تیمو ورنر روی میز است و او فقط باید تصمیم به انتخاب یکی از آن‌ها بگیرد. روزنامه «اتلتیک» خبر داد، در حالی که باشگاه لیورپول تصور می‌کرد تنها مشتری جدی مهاجم لایپزیش است، حالا با درخشش مهاجم 23 ساله ورنر، او از بارسلونا و منچستریونایتد هم پیشنهاد دریافت خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود بایرن‌مونیخ هم مشتری ورنر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: ورنر لایپزیش لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد

قرمزپوشان آنفیلد به جذب دین هویسن علاقه نشان داده‌اند

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، لیورپول نیز به صف مشتریان پرتعداد دین هویسن اضافه شده و مایل است این مدافع جوان را در تابستان آتی به خدمت بگیرد. برخلاف گزارش‌های قبلی که از برچسب 30 میلیون یورویی بانوی پیر روی هویسن حکایت داشتند، گاتزتا مدعی شد سران یوونتوس با مبلغی کمتر از 40 میلیون یورو راضی به فروش استعداد 18 ساله خود نخواهند شد. علاوه بر لیورپول، لایپزیش، نیوکاسل و دورتموند نیز به جذب دین هویستن علاقه دارند.

گفتنی است دین هویسن که این روزها به صورت قرضی برای آاس رم توپ می‌زند و نمایش‌های خوبی نیز در پیراهن این تیم داشته‌است، تا سال 2028 با یوونتوس قرارداد دارد. یوونتوس می‌خواهد دین هویسن را در معامله خود با آتالانتا بر سر خرید تئون کوپماینرس بگنجاند اما برگامویی‌ها فعلا تمایلی به این انتقال نشان نداده‌اند. هویسن 18 ساله که در رده‌های پایه برای تیم ملی هلند به میدان رفته بود، هفته گذشته به تیم ملی زیر 21 ساله‌های اسپانیا دعوت شد و دقایقی برای این تیم بازی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - گل تماشایی فرناندو تورس با پیراهن لیورپول به ساندرلند (2010/3/28) / فیلم
  • نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • (ویدئو) مرکز خرید یک مشتری خود را بلعید!
  • احتمالا شناسایی فرازمینی‌ها در قمر یخی مشتری
  • گل تماشایی هری کیول برای لیورپول مقابل اورتون (25 مارس 2006) / فیلم
  • خاطره‌ای برای تمامی عمر