Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اوقاف استان زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی از تعویق زمان برگزاری آزمون شفاهی مسابقات قرآن در زنجان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در بخش های شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود، ادامه داد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از آن زمان برگزاری آزمون شفاهی مسابقات قرآن به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات ویژه قرآن آموزان زیر ۱۰ سال بود، ادامه داد: مقرر شده بود این آزمون روز جمعه ۹ اسفندماه امسال برگزار شود که زمان آن لغو شد.

کرمی پس از کاهش شیوع بیماری کرونا و تحت کنترل درآمدن اوضاع، تاریخ برگزاری آزمون توسط ستاد اجرایی آزمون سراسری قرآن اعلام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از لغو آزمون طرح تشویقی حافظان پنج جزء هم خبر داد و گفت: این طرح هم با توجه به شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

کرمی از لغو محافل قرآنی و همایش ها در استان زنجان به دلیل شیوع کرونا ویروس خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری امامزادگان استان ضدعفونی شدند.

وی گفت: نمازگزاران تلاش کنند در مساجد از مهر و سجاده شخصی استفاده کنند؛ همچنین تا حد امکان از توزیع نذری در امامزادگان پرهیز کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان زنجان قرآن مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ویروس آزمون سراسری انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برگزاری آزمون استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است

نابودی زیرساخت‌های نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی طی ۲۰۱ روزی که از جنگ می‌گذرد و در عین حال، آواره شدن بیش از ۲ میلیون فلسطینی در این باریکه، در کنار نبود کمترین امکانات بهداشتی سبب شده است بیماری‌های مختلف عفونی در میان مردم شیوع پیدا کند. 

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت غزه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد اکنون هپاتیت و مننژیت در میان فلسطینیان شیوع پیدا کرده است. 

در بیانیه منتشر شده در این باره آمده است: بیماری‌های عفونی شدید به سرعت در حال گسترش در غزه است، زیرا شرایط غیربهداشتی از جمله آنها سرریز فاضلاب‌های انسانی به داخل خیابان‌ها و کوچه ها، و نیز نبود آب آشامیدنی کافی اصلی‌ترین دلایلی است که منجر به گسترش عفونت می‌شود.

این وزارتخانه به ویژه بر افزایش هشدار دهنده موارد هپاتیت و مننژیت تاکید کرده و خواستار حمایت فوری از همه نهاد‌های ملی، بین المللی، و بشردوستانه مرتبط با این موضوع شده است. 

پزشکان و امدادگران با توجه به فروپاشی سیستم بهداشت و درمان در غزه و نیز وضعیت وخیم انسانی به دلیل محاصره این باریکه از سوی رژیم صهیونیستی، نسبت به همه گیری‌های بیماری‌های عفونی هشدار می‌دهند. 

برآورد‌ها نشان می‌دهد بیش از یک میلیون نفر از ساکنان غزه به بیماری‌های عفونی مبتلا شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا