Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تاکنون 8 نفر در خوزستان به کرونا مبتلا شدند که دو نفر از آنها فوت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش افراد مبتلا به کرونا در خوزستان اظهار کرد: در جدیدترین آمار، تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان 8 نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 2 نفر از مبتلایان به کرونا ویروس اهوازی و 6 نفر دیگر از شهرهای آبادان، شوشتر، دزفول، هندیجان و اندیمشک بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در تشریح علت ابتلای این افراد به کرونا ویروس گفت: دو نفر از این افراد سفری به قم داشتند که در آنجا مبتلا به کرونا ویروس شدند؛ یکی از فوتی‌ها هم اهل اندیمشک و چوپان بود.

وی عنوان کرد: تا این لحظه تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان 8 نفر و تعداد فوتی‌ها دو نفر است.

ابول نژادیان با بیان اینکه شهروندان تا اطلاع ثانوی از حضور در مراسمات عروسی و عزا، اجتماعات مذهبی و غیرمذهبی و بازار خودداری کنند، بیان کرد: علاوه بر این شست‌وشوی مرتب دست‌ها باید انجام شود تا از ابتلا به کرونا ویروس جلوگیری شود.

وی با اشاره به احتکار ماسک و ژل در دو شهر خوزستان اظهار کرد: دو خط تولید غیر فعال ژل در خوزستان وجود داشت که مجوز آنها حل شد و امیدواریم به زودی کمبودها رفع شود اما در حوزه ماسک تولیدی فعال نداریم و باید نیاز استان را از دیگر استان‌ها تأمین کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز خوزستان بیمارستان پزشکان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس بیمارستان رازی قائم شهر گفت: این دستگاه ام. آر. آی پیشرفته با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق بانک جهانی تهیه شده است.

دکتر اولادی افزود دستگاه ام. آر. آی پیشرفته، جدیدیدترین و به روز‌ترین دستگاه ام. آر. آی بدون نیاز به " گاز هلیوم " دوره‌ای است که از سوی بانک جهانی به بیمارستان رازی قائم شهر اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر، نداشتن محدویت وزنی برای بیماران خاص سنگین وزن درانجام ام. آر. آی و بی نیازی این دستگاه به گاز هلیوم با فناوری جدید و بهره مندی ازکیفیت تصویر بالا رااز مزیت‌های این دستگاه پیشرفته نسبت به دستگاه‌های مشابه ام. آر. آی اعلام کرد.

دکتر اولادی، قیمت دستگاه ام. آر. آی پیشرفته نصب شده در بیمارستان رازی قائم شهر را بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد که ازمحل اعتبارات بانک جهانی در دوره کرونا تامین و به این مرکز درمانی اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهریادآور شد، هزینه نگهداری این دستگاه به دلیل عدم لزوم خرید گازهلیوم، پائین‌تر ازدیگر دستگاه‌های مشابه و کیفیت تصاویر آن هم با توجه به پیشرفته بودن بسیار بالاا ست وبا این فناوری برتر، شاهد رشد کیفی خدمات‌رسانی پاراکلینیک به بیماران در بیمارستان رازی قائم شهرخواهیم بود.

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • افزایش ۲۲ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز 
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج