Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل اصفهان از گندزدایی ترمینال‌ها و ناوگان شرکت‌های حمل و نقل خبر داد وگفت: امکانات لازم برای ضدعفونی ناوگان وجود ندارد، مسئولیت تهیه مواد مورد نیاز بر عهده ما گذاشته شده و بودجه‌ای برای این کار داده نشده است.

رضا همامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه‌ای درباره پیشگیری از شیوع کرونا با حضور جمعی از مسئولان استانی، اظهار کرد: مقرر شد سازمان پایانه‌ها به گندزدایی ترمینال‌ها و شرکت‌های حمل و نقل نیز با خرید تجهیزاتی نظیر پمپ و مواد ضد عفونی کننده برای گندزدایی ناوگان تحت پوشش اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس اطلاعات موجود هر لیتر ماده ضد عفونی کننده مناسب برای گندزدایی ناوگان تحت پوشش حدود ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد که با توجه به خروجی بیش از ۱۵۰۰ دستگاه از ناوگان، بودجه قابل توجهی مورد نیاز است.

دبیر کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل اصفهان گفت: امکانات لازم برای اجرای این موارد وجود ندارد و مسئولیت تهیه آن برای ناوگان حمل و نقل بر عهده ما گذاشته شده و بودجه‌ای برای این کار داده نشده است.

همامی اضافه کرد: با این حال به بودجه نیاز نداریم و اگر مواد و دستگاه‌های لازم برای اجرای عملیات گندزدایی ناوگان شرکت‌های حمل و نقل تأمین شود، نیروی انسانی اجرای این عملیات را خودمان تأمین می‌کنیم.

وی درباره دستورالعمل ابلاغی سازمان حمل و نقل کشور مبنی بر دور نگه داشتن مسافران مشکوک به کرونا از سایر مسافران در اتوبوس گفت: فضای اتوبوس یک فضای عمومی بوده و در صورتی که این فضا پر شود امکان اجرای این مسئله وجود ندارد؛ با این حال در صورتی که هنگام صدور بلیط، مسافری علائم این بیماری را داشته باشد از صدور بلیط برای او خودداری می‌شود.

دبیر کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل اصفهان با بیان اینکه دولت باید زودتر از این برای مبارزه با کرونا اقدام می‌کرد، اظهار کرد: در حال حاضر آموزش‌های لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا توسط مسئولان بهداشتی داده شده است. نکته‌ای که در این میان وجود دارد وارد عمل شدن سازمان مدیریت بحران در زمان‌های مشابه برای اقدامات مؤثر است.

کد خبر 412505

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حمل و نقل عمومي حمل و نقل جاده ای ناوگان حمل و نقل اتوبوس ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا ابتلا به کرونا شیوع کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت های حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با تاکید بر لزوم حذف نقاط حادثه خیز استان گفت: با تلاش و همت راهداران و همچنین همکاری پلیس راه اصفهان ۱۸ نقطه از راه‌های استان در سال گذشته رفع و ایمن‌سازی شد.
محمدحسن محمدزمانی با بیان اینکه در طرح ملی شناسایی نقاط پر تصادف جاده‌های کشور مصوب سال ۱۴۰۱، ۲۵ نقطه در راه‌های برون شهری استان اصفهان احصا شد افزود: در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در سال ۱۴۰۲، رفع ۱۰ نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود.


وی گفت: رفع نقاط پر تصادف مصوب سال ۹۵ هم طرحهای ایمن‌سازی از سال‌های گذشته در جریان بود که رفع ۳۰ نقطه از این تعداد نیز در سال ۱۴۰۲ به تأیید پلیس راه استان رسید.
زمانی افزود: علاوه بر تکمیل در مجموع ۴۸ طرح رفع نقاط حادثه خیز استان مصوب سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۴۰۱ در سال گذشته، طرحهای اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان برای رفع سایر نقاط پر تصادف در سال جاری ادامه خواهد داشت.


وی خاطر نشان کرد: سال گذشته در هشت هزار و ۴۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان، با بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه انجام شده و همچنین ۷۰ میلیارد ریال هزینه بازسازی و خرید تابلو اطلاعاتی به میزان ۲ هزار مترمربع شد.
زمانی با اشاره استفاده از تابلوهای اخطاری و انتظامی از جنس کامپوزیتی به جهت جلوگیری از سرقت در راه‌های استان، عنوان کرد: در سال گذشته ۲۰ هزار عدد از این تابلوها با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال تهیه و نصب شد.

دیگر خبرها

  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • ◄ لیست پروژه های حمل ونقلی که در سال 1403 بودجه گرفتند+جدول
  • تهیه کولر برای مدارس شهر بندر امام خمینی (ره)
  • جابه‌جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده‌های کشور
  • جابه جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده های کشور در سال ۱۴۰۲
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • اجرا طرح‌های راهداری بوشهر با یک‌هزار میلیارد تومان
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف