Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@03:43:19 GMT

مرگ دو برادر نوازنده به دلیل ابتلا به کرونا در گیلان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۵۵۴۳

مرگ دو برادر نوازنده به دلیل ابتلا به کرونا در گیلان

مجید جمشیدی و محمد جمشیدی دو برادری که نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی بودند، براثر ابتلا به کرونا درگذشتند. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علی پارسا آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار تسنیم گفت: مجید جمشیدی چند روز پیش با علائمی شبیه به بیماری آنفولانزا محل کارش را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید جمشیدی حتی نتوانست در مراسم خاکسپاری برادرش هم شرکت کند. جمشیدی در بیمارستان رازی بستری می‌شود اما دیروز دکترش او را از بیمارستان مرخص می‌کند. او هم به خانه‌اش در لنگرود می‌رود. اما باز هم شرایط تنفسی‌اش وخیم می‌شود و این بار در بیمارستان شهر لنگرود فوت می‌کند.

کرونا کنسرت‌ها را تا پایان هفته تعطیل کرد

وی ادامه داد: مجید جمشیدی مدیر آموزشگاهی بود که من در آنجا تدریس می‌کردم. او آهنگساز موسیقی ایرانی و نوازنده سنتور بود.

پارسا تاکید کرد: برادر بزرگترش یعنی محمد جمشیدی هم از نوازندگان موسیقی ایرانی بود. محمد جمشیدی دارای مشکل ریوی بود و بیشتر از 70 سال سن داشت. وقتی به دکتر مراجعه می‌کند بستری می‌شود و به فاصله‌ی یک روز فوت می‌کند. او هم مبتلا به ویروس کرونا بود. در کمتر از پنج روز این دو برادر فوت کردند.

این خواننده گفت: در گیلان کسی از خانه بیرون نمی‌آید و بسیار از مردم خودشان رعایت می‌کنند. در این میان متاسفانه برخی از مردم رعایت نمی‌کنند و بدون هیچ احتیاطی در سطح شهر رفت و آمد می‌کنند.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجید جمشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری «محمد دوستار» به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب کرد.

در حکم انتصاب خطاب به دوستار سرپرست دانشگاه گیلان تاکید شده است: انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمام محورهای سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

گفتنی است، دکتر محمد دوستار (زاده رشت ،۱۳۵۰) دانش‌آموخته رشته مدیریت و عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان با مرتبه دانشیار است که از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور استان گیلان، ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دفتر برنامه و بودجه دانشگاه گیلان اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر فرید نجفی رئیس سابق دانشگاه گیلان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

نجفی از آذر ۱۴۰۰ به سمت سرپرستی دانشگاه گیلان منصوب شده بود.

کد خبر 6080206

دیگر خبرها

  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • بزرگداشت کیومرث پوراحمد ؛ میراث این فیلمساز چه بود؟
  • کیومرث پوراحمد پرچمدار سینمای کودک بود
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد
  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • تعیین تکلیف اعزام به خدمت ۲ برادر مشمول
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده
  • روایتی هنری از تنوع قومیتی