Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم فوتبال استقلال با صورت‌های ماسک زده در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان حضور یافتند تا آماده دیدار با گل‌گهر شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته اعضای تیم فوتبال استقلال با صورت‌های ماسک زده در فرودگاه مهرآباد حضور یافتند تا عازم سفر به سیرجان برای دیدار مقابل گل‌گهر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق به نوعی اعتراض استقلالی‌ها به برگزاری بازی‌ها با وجود ویروس کرونا بود.

بازیکنان استقلال همچنین دقایقی پیش با شرایط مشابه دیروز و با صورت‌های ماسک زده در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان حضور یافتند.

دیدار گل‌گهر – استقلال در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر ورزشگاه امام علی تیم فوتبال استقلال گل گهر ورزشگاه امام علی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی تیم استقلال برانکو وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

احضار هافبک استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم