Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام لواسانی با انتشار توئیتی کشور انگلیس که از این رسانه‌ها حمایت می‌کند را روباه پیر خوانده و او را همواره در تلاش برای ایجاد موانع در مسیر پیشرفت ایران دانست.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، در پی شیوع ویروس کرونا در ایران که از اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی در ووهان چین آغاز و به تدریج در همه جهان شایع شد، رسانه‌های خارجی اقدام به سیاه نمایی این رویداد در ایران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر خلاف این که ویروس کرونا در بسیاری از کشور‌های جهان شایع شده و آمار زیادی از مبتلایان و قربانیان را به خود اختصاص داده است، بخش زیادی از اخبار صفحه بی‌بی‌سی فارسی را اخبار شیوع کرونا در ایران تشکیل می‌دهد که این موضوع نشان دهنده اهداف رسانه‌های خارجی برای جنگ روانی و تضعیف روحیه مردم ایران است.

حجت الاسلام لواسانی با انتشار توئیتی کشور انگلیس که از این رسانه‌ها حمایت می‌کند را روباه پیر خوانده و او را همواره در تلاش برای ایجاد موانع در مسیر پیشرفت ایران دانست.

او در توئیت خود اقدام اخیر این رسانه را بمباران روحی و روانی ملت ایران معرفی کرد و برای نابودی آن دعا کرد.

امام جمعه لواسانات همچنین تقویت ملت برای شکست کرونا را ضروری دانست.

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط حجت الاسلام لواسانی را مشاهده می‌کنید:

«چرا BBC فارسی از کرونا در ایران اینهمه شادمان است و با دمش گردو می‌شکند؟ روباه پیر انگلیس همیشه برای ما ایرانیان نکبت آورده و اینبار با جنگ شناختی و عملیات روانی می‌خواهد روح و روان مردم ایران بمباران کند. خدا شرش را به خودش برگرداند. اما باید قوی شویم. کرونا را شکست می‌دهیم»

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا BBC فارسی کرونا در ایران کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با اعلام شهادت ۱۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی که از ۱۵ مهرماه تاکنون از سوی رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند، پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» را برای خبرنگاران و فعالان فضای مجازی برگزار می‌کند.

خبرنگاران و فعالان فضای مجازی داخلی و خارجی تا پایان روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را که پس از ۱۵ مهر ۱۴۰۲ در یکی از قالب‌های تیتر متنی و چندرسانه‌ای شامل متن، ویدیو، صوت، عکس، عکس‌نوشت، طرح گرافیکی و... به زبان فارسی یا غیر فارسی منتشر شده است را به دبیرخانه این پویش رسانه‌ای ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • چرا شعر فارسی کمتر ترجمه شده است؟
  • نباید از وجه رسانه‌ای شعر غفلت کنیم
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • شبکه ماهواره‌ای اینترنشنال در آستانه تعطیلی
  • افشاگری سردبیر سابق؛ ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی | انحلال دفتر لندن و تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس
  • شبکه ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی | انحلال دفتر لندن و تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس
  • شبکه‌های معاند فارسی‌زبان به بی‌پولی افتادند
  • تعطیلی «من‌وتو»، دامن «ایران اینترنشنال» را هم گرفت
  • تعطیلی «منوتو»، دامن «ایران اینترنشنال» را هم گرفت
  • مشکلات روحی و روانی تایرل مالاسیا حقیقت ندارند