Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: باید توجه ویژه‌ای به جوانان در بحث حمایت‌های معنوی و مادی صورت گیرد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی ظهر امروز در جلسه‌ای که در جمع نخبگان و اساتید علمی در محل پارک علم و فناوری استان تشکیل شده بود اظهار داشت:  باید توجه ویژه‌ای به این جوانان به‌ویژه در بحث حمایت‌های معنوی و مادی صورت گیرد تا این مجموعه بیش از پیش تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از اقدامات و عملکردهای پارک علم و فناوری استان در حوزه فعالیت‌های مختلف علمی افزود: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله بخش‌های کشاورزی، نانو، تجهیزات الکترونیکی و پزشکی در استان به همت اندیشمندان جوان در استان رقم خورده است.

افزایش سرعت تشخیص کرونا با فناوری نانوانتخابات ایران|رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کرمانشاه: شبکه مورد استفاده در این دوره از انتخابات امن استمایکل روبین: ایران به فناوری‌های بسیار پیشرفته دست یافته اس

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: دستگاه قضائی استان در راستای حمایت از این اقدامات و عملکردهای این مجموعه تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا زمینه و بستر فعالیت بیش از پیش این مجموعه برای انجام فعالیت‌های علمی و تخصصی فراهم شود.

عتباتی با اشاره به فعالیت 1300 نفر از نخبگان در حوزه‌های مختلف علمی تصریح کرد: همه مسئولان وظیفه دارند تا با فراهم آوردن فضا و بستر، بدون کمترین دغدغه به کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی بپردازند، تا ضمن فراهم آوردن زمینه و رشد و توسعه استان و منطقه به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد توجه به استعدادهای جوانان و درون‌زایی علم اقتصاد فناوری در کشور جامع عمل بپوشانیم.

انتهای‌پیام/131/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است

مالک حسین‌زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به توجه مقام معظم رهبری به همگانی شدن ورزش در میان مردم به عنوان یکی از نیازهای اساسی کشور اظهار کرد: متأسفانه در ورزش کشور در سطوح بالا و پایین درگیر شعار بوده‌ایم.

وی با اشاره به صراحت اصل سوم قانون اساسی مبنی بر تربیت بدنی رایگان در تمام سطوح کشور، ادامه داد: تاکنون این موضوع که وزارت ورزش متولی آن است، اتفاق نیفتاده است و نمایندگان مجلس باید پیگیر اقدامات وزارت ورزش برای توسعه ورزش همگانی باشند.

وی با اشاره به اینکه هزینه کردن برای ورزش نوعی سرمایه‌گذاری است، افزود: در راستای افزایش امید و نشاط اجتماعی و بهبود خلق و خوی مردم همچنین کاهش هزینه‌های استعلاجی و درمانی، ورزش همگانی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و این در حالی است که در اقدامی نادرست، ورزش همگانی فدای ورزش حرفه‌ای شده است.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی به کاهش هزینه‌های درمان کمک خواهد کرد، گفت: وجود برخی از بیماری‌ها در کشور به دلیل نداشتن برنامه مناسب برای ورزش است و با وجود نظام‌نامه‌ها و مصوبات دولت و مجلس، نمی‌توانیم در سطح استان‌ها و ادارات کل ورزش و جوانان، مردم را دسته‌بندی کرده و برای ورزش آنها برنامه‌ریزی کنیم.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد، گفت: ورزش می‌تواند با ارتقای سلامت، نشاط و بهره‌وری در توسعه مسائل علمی، فرهنگی و اقتصادی اثرگذار باشد و کمک کند تا کشور توانمندی داشته باشیم اما تمام این موارد تنها به شعار و بنر در سالن‌ها خلاصه می‌شود

وی افزود: سلامت و نشاط با دستورالعمل و بخشنامه به دست نخواهد آمد و باید اذعان داشت که کارکنان دولت بیشترین کم‌تحرکی و پشت میزنشینی را دارند که این بی‌تحرکی موجب بیماری‌هایی از قبیل چربی، دیابت و فشار خون شده و که باید خدمات درمانی را افزایش داد.

حسین‌زاده گفت: با توسعه ورزش همگانی ضمن افزایش نشاط، امید به زندگی در کشور می‌توان روحیه جوانان را تقویت کرده و در مقابل خواسته دشمنان مبنی بر ناامیدی و تضعیف جوانان ایستادگی کرد.

کد خبر 6078937

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان
  • واکاوی فضای سبز شهرکرد مورد توجه قرار گیرد
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • توجه به تدوین، بازنگری و اجرای برنامه راهبردی به عنوان معیار جدید رتبه‌بندی دانشگاه‌ها
  • پول افزایش جرایم را خرج فرهنگ رانندگی کنند
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند
  • برنامه ویژه معاونت علمی برای حضور دانش‌بنیان‌ها در رویدادهای معتبر بین‌المللی