Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از المیادین، سفارت آمریکا در دمشق از توافق آمریکا و عربستان سعودی درباره «حمایت از معارضان سوری و حمایت از راهکارهای سیاسی برای حل بحران در سوریه» خبر داد.

 

 

این سفارتخانه، روز گذشته در توییتی به دیدار «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی و «جویل رایبرن» دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور سوریه اشاره کرد و گفت در این نشست «راه‌های همکاری این دو کشور برای خمایت از معارضان سوری، بر اساس قطعنامه 2254 شورای امنیت» بحث و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا، روز سه‌شنبه در اشاره به عملیات ارتش سوریه و همپیمانانش علیه تروریسم در ادلب، اظهار داشت که راه‌حل در ادلب «آتش‌بس پایدار و مذاکرات تحت نظارت سازمان ملل است».

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سعودی آمریکا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی/ مخالفت ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با جنگ علیه غزه

یک نظرسنجی جدید انجام‌شده توسط موسسه گالوپ نشان داد که ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه، مخالف هستند.

به گزارش مشرق، براساس نظرسنجی گالوپ، فقط ۳۶ درصد مردم آمریکا، عملیات نظامی رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در غزه را تایید کرده اند.

موسسه نظرسنجی گالوپ از افزایش طرفداران فلسطین در آمریکا و تغییر نظر آمریکایی ها درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر داد و نوشت: در ماه نوامبر(آبان-آذر)، نصف آمریکایی ها، این جنگ را تایید می کردند و فقط ۴۵ درصد با آن، مخالف بودند.

حمایت از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در میان هواداران دو حزب اصلی آمریکا نیز کاهش یافته و حمایت از جنگ به میزان ۱۸ درصد در میان دموکرات ها و به میزان هفت درصد در میان جمهوری خواهان کاهش یافته است.

کاهش حمایت افکار عمومی آمریکا از رژیم اشغالگر به تغییر رویه کاخ سفید در قبال این رژیم منجر شد به طوری که واشنگتن به قطعنامه آتش بس در غزه که در تاریخ ۲۵ مارس(۶ فروردین) در شورای امنیت سازمان ملل به رای گذاشته شد، رای ممتنع داد.

آمریکا در ۶ ماه گذشته، همه قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد برای آتش بس در غزه را وتو کرده بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: ماکرون آمریکا را خشمگین کرد
  • افزایش نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی/ مخالفت ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با جنگ علیه غزه
  • پشت پرده تجاوز هوایی ناکام آمریکا به دیرالزور/ جنگ ویلایی تازه شروع شده است!
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • جزئیات حملات آمریکایی‌ها به مناطق مسکونی در غرب استان دیرالزور + نقشه میدانی و عکس
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟