Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی پلیس فتا از بررسی فایل صوتی جعلی منتسب به معاون وزیر بهداشت در مرکز ادله دیجیتال این پلیس خبر داد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

سرهنگ رامین پاشایی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره انتشار اطلاعیه منصوب به پلیس فتا در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر بازداشت عامل‌‌‌ فایل صوتی جعلی منتسب به دکتر ایرج حریرچی؛ معاون وزیر بهداشت، اظهار کرد: پلیس فتا چنین اطلاعیه‌ای صادر نکرده است و تاکنون فردی در این زمینه بازداشت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس فتا تصریح کرد: در حال حاضر فایل صوتی مذکور توسط کارشناسان در مرکز ادله دیجیتال در حال بررسی است.

این مقام انتظامی متذکر شد: اطلاعیه‌های پلیس فتا از طریق سایت رسمی این پلیس به آدرس www.cyberpolice.ir به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

گفتنی است فایل صوتی منتسب به ایرج حریرچی؛ معاون وزارت بهداشت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که علیرضا وهاب‌زاده؛ مشاور وزیر بهداشت اعلام کر صدایی که با عنوان گفت‌وگوی دکتر حریرچی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود کاملاً ساختگی است.

دستگیری 24 شایعه‌ساز درباره کرونا توسط پلیس فتاپلیس فتا با انتشار دهندگان اخبار کذب در مورد کرونا برخورد جدی می‌کندرئیس پلیس فتا: حجم وسیعی از کلیپهای منتشر شده درباره "کرونا" جعلی است

انتهای پیام/

 

 

R1370/P/S2,21,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت فضای مجازی ویروس کرونا پلیس فتا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت فضای مجازی ویروس کرونا پلیس فتا وزارت بهداشت فضای مجازی ویروس کرونا پلیس فتا وزیر بهداشت فایل صوتی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در نشست بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل، گفت: ارائه خدمات به شهروندان و افزایش سرعت اینترنت یکی از شاخصه‌های مهم مدیریتی و اجرایی در دولت و وزارت ارتباطات است که با اعتبارات ملی و حمایت‌های ریاست جمهوری در گیلان، به ویژه شهرستان سیاهکل اجرا خواهد شد.

امین بابایی فرماندار شهرستان سیاهکل هم در این نشست با اشاره به اهمیت موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی امروزی مردم و اشاره به مشکلات شهرستان در این حوزه گفت: امروزه بسیاری از مشاغل و درآمد‌های مردم از طریق اتصال به اینترنت و سامانه‌های متصل به شتاب انجام می‌شود و سرعت اینترنت برای پاسخگویی به این شبکه‌ها اهمیت زیادی دارد.

فرماندار سیاهکل گفت: زیرساخت‌های اجرایی طرح‌های ارتباطی از جمله فیبر نوری در شهرستان آماده است و برای تامین اعتبار به حمایت استانی و کشوری نیاز داریم.

وی با ابراز امیدواری از حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در شهرستان سیاهکل برای حل مشکلات حوزه ارتباطات این شهرستان، گفت: به زودی اجرای طرح نصب فیبر نوری به طول ۷ کیلومتر در سیاهکل و دیلمان آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش بلینکن به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد