Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا با اعلام فدراسیون فوتبال، دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در فصل مسابقاتی ۹۸-۹۹ که قرار بود روز جمعه ۹ اسفند ماه بین تیم های فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری ایران و سایپا تهران در شهر اهواز برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

تیم های ملی حفاری و سایپا در مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال بانوان عنوان های اول و چهارم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی رفت ۲ تیم در تهران و به میزبانی سایپا برگزار شد که تیم ملی حفاری سه بر ۲ پیروز میدان شد.

ملی حفاری سابقه چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا تیم ملی سایپا فوتسال لیگ برتر نیمه نهایی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی لیگ برتر فوتسال فوتسال بانوان ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشتی گیر مازندرانی برای کسب مدال طلا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز (دوشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز شد.


در مسابقات صبح امروز ناصر علیزاده کشتی گیر مازندرانی به میدان رفت که با برتری مقابل حریفانش به دیدار فینال راه یافت.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:
در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده دلاوری از خطه قهرمان پرور مازندران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت.
علیزاده در دیدار نهایی به مصاف میان نورسلطان تورسینوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در این دیدار به مصاف یو چول رو از کره شمالی می‌رود.
در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار به مصاف هادونگ تان از چین می‌رود.
در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال‌های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان مبارزه می‌کند.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رفت. میرزازاده برای کسب مدال طلا به مصاف مین سئوک کیم از کره جنوبی می‌رود.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۵:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • ۳ طلا در انتظار شاگردان رنگرز
  • تلاش کشتی گیر مازندرانی برای کسب مدال طلا
  • شهرداری گرگان نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال