Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@05:04:17 GMT

ورود تمام اتباع چین به کشور ممنوع اعلام شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۶۱۰۷

ورود تمام اتباع چین به کشور ممنوع اعلام شد

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد که بر اساس دستور پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی ورود تمام اتباع چین نیز به کشور ممنوع اعلام شده است.

به گزارش عصر پنج شنبه پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) «علی کاشانی حیدری» اظهار داشت: با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر مشاهده بیماری کرونا در کشور، به دستور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ستاد مقابله با ویروس کرونا با حضور نهادهای نظامی و انتظامی و ارگان‌های مستقر در این مجموعه، برای مقابله با گسترش این بیماری تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد بر اساس مصوبات این ستاد، بلافاصله سلسله جلسات آموزشی برای کلیه کارکنان عملیاتی در پهنه هوانوردی شهر فرودگاهی با هدف جلوگیری از ابتلا به این بیماری برگزار شد و عملیات ضدعفونی امکان، ترمینال‌ها، اتوبوس‌ها و تاکسی‌های فرودگاه نیز آغازشد و این عملیات به صورت مداوم در جریان است.

کاشانی حیدری افزود: اکنون تمام مسافران در بدو ورود به کشور با استفاده از دوربین‌های حرارتی کنترل می‌شوند و در صورت مشاهده مسافر خارجی دارای علائم کرونا از ورود آن فرد به کشور جلوگیری می‌شود و مسافران ایرانی نیز در صورت دارا بودن علائم ابتلا به ویروس کرونا به بیمارستان‌های مشخص شده اعزام می‌شوند.

این مقام مسئول بیان داشت همچنین بر اساس دستور پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی ورود تمام اتباع چین نیز به کشور ممنوع اعلام شده است.

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : آموزش کارکنان بخش‌های اداری نیز برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا صورت گرفته و علاوه بر قرار گرفتن مواد ضدعفونی کننده در ساختمان‌های اداری جهت استفاده کارکنان، عملیات ضدعفونی ساختمان‌ها نیز به صورت مرتب انجام می‌شود.

وی اضافه کرد همچنین برگزاری جلسات، اجتماعات و کلاس‌های غیر ضروری نیز در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

پایگاه‌های اورژانس و بهداشت مرزی مستقر در فرودگاه امام (ره) نیز در آماده باش کامل برای خدمت رسانی در جهت مقابله با ویروس کرونا هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: چین ایران کرونا شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ممنوع اعلام شد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «ورود خروج ممنوع» از پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم داستان یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.

فیلم «ورود و خروج ممنوع» اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده در سال ۱۳۹۸ است که از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، مرتضی علی  آبادی بازیگران فیلم هستند.

این فیلم با قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در بخش «سینما آنلاین» از ساعت ۸ شب فردا ۹ فروردین ماه در فیلم نت عرضه می شود. برای تماشای فیلم نیازی به خرید اشتراک نیست و تنها باید بلیت فیلم را خرید.

دیگر خبرها

  • ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد
  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • ورود انواع تجهیزات استراتژیک و فرعی به ارزش ۲۶ هزار میلیارد ریال به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام