Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با بیان اینکه با محتکرین به صورت جدی برخورد می‌کنیم، گفت: بهتر است مسؤولان ارشد اجرایی به جای ایستادن در صف تست کرونا به فکر مردم باشند.

حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در فردیس گفت: اگر گزارشی مبنی بر احتکار اقلام مورد نیاز مردم، از طریق سازمان‌های نظارتی، شبکه بهداشت و تعزیرات حکومتی ارسال شود قطعا در جهت حمایت از حقوق مردم برخوردهای بسیار شدیدی خواهیم داشت چرا که بحث جان مردم در میان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با تأکید بر اینکه برخورد شدید با محتکران خواهیم داشت، افزود: پیش از برخورد قهر آمیز بنا را بر تسهیل تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم همچون موادضدعفونی کننده همچون الکل و ژل های شست شو گذاشته ایم، چرا که فراوانی این اقلام درراستای ایجاد آرامش روانی میان مردم تأثیر گذار خواهد بود.

جهانشاهلو با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم امنیت روانی را میان مردم برقرار کنیم، تصریح کرد: جلسات، تماس‌ها و پیگیری‌های متعددی که توسط دادستانی شهرستان فردیس انجام شد، منجر به تأمین مواد اولیه کارخانه جات و تولید مواد ضدعفونی کننده شده است.

وی ادامه داد: با این تفاسیر طی دو سه روز آینده نزدیک به 20 هزار تیوپ ژل بهداشتی در سطح شهرستان فردیس توزیع خواهد شد و کمبودهای موجود در بازار را مرتفع می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با اشاره به اینکه شبکه بهداشت و تعزیرات حکومتی را مأمور کردیم که در خصوص توزیع ماسک نظارت بیشتری انجام دهند، یادآور شد: متاسفانه طبق سیاست گذاری صورت گرفته توزیع ماسک توسط هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد که البته تا کنون خبری از توزیع نیست یا اگر هم میان مردم پخش شده باشد خبرش به ما نرسیده است!

وی خطاب به مسؤولان ارشد اجرایی افزود: مسؤولان بالا دستی به جای ایستادن در صف تست کرونا به فکر مردم باشند. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با اشاره به اینکه  نخستین دادستان کشور بودم که دستور تعطیلی قلیانسراها را منتشرکردم، اظهار کرد: همچنین مراکز تجمع و پر تردد همچون آرایشگاه‌ها، گیم نت و رستوران‌ها برای نخستین بار در شهرستان فردیس تعطیل و کنترل شد و این طرح با تأخیر در سایر مناطق کشور فراگیر شد.

جهانشاهلو با تأکید بر اینکه تمامی تجمعات از قبیل مذهبی، ملی و جشن‌ها باید لغو شود، اضافه کرد: تمامی محدودیت‌های اعلام شده با همکاری مردم در مسیر درست در حال اجرایی شدن است. 

وی در پایان با بیان اینکه روزبازارها تا بهبود شرایط جامعه تعطیل خواهند بود، اعلام کرد: من خودم را به عنوان مامور علوم پزشکی و شبکه بهداشت میدانم و هرچه آن‌ها لازم می‌دانند اجرایی می‌کنم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان دانشگاه علوم پزشکی بهداشت مشکلات مردم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

به گزارش جام جم آنلاین لرستان ابوطالب شفقت در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.
وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.
وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری برای مردم و تعامل با مردم نیز باید بر اساس خدمت و نوکری باشد.
شفقت وحدت، همدلی و همراهی مردم و دولت را عامل شکوفایی و اعتلای نظام دانست و گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز