Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از خراسان شمالی ، حجت الاسلام والمسلمین جعفری پس از بازدید از دو سوله اشتغال و حرفه آموزی که مدتی است زیرنظر اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان مشغول به فعالیت است، ضمن گفتگو با محمدی مدیرکل زندان‌ها با خانواده‌های زندانیان به ویژه بانوان شاغل در این مراکز دیدار و علاوه بر پاسخگویی به سؤالات و ابهامات مطروحه، در جریان نوع و ماهیت فعالیت‌های معمول در این مراکز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در پایان این بازدید با مثبت توصیف کردن ارائه خدمات به خانواده‌های زندانیان نیازمند، این اقدام را ابتکاری مؤثر و کم نظیر در مسیر اشتغال زایی و کمک سازنده و راهگشا به خانواده‌ها و جامعه هدف برشمرد.

جعفری با بیان اینکه یکی از مراکز برای انجام خیاطی توسط بانوان و مرکز دیگر برای فرش دوزی و قالی بافی پیش‌بینی شده است، گفت: در حال حاضر بخش خیاطی با ظرفیت مناسب در مدار تولید و اشتغال زایی قرار دارد و بخش دیگر نیز به زودی با کاربری مذکور یعنی قالی بافی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

این مقام قضایی با تشریح برخی اقدامات دستگاه قضایی، این فرایند و سازوکار را در رونق فضای اشتغال و کسب و کار، مؤثر و سازنده دانست و ابراز امیدواری کرد: با توسعه کمی و کیفی امکانات استان خراسان شمالی بیش از گذشته در بسیاری از شاخص‌های مرتبط با زندان‌ها وضعیت به مراتب بهتری را تجربه کند. 

46

کد خبر 1357981

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش گفت: فرش به عنوان زیست‌بوم منطقه خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس بیات مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: هنرستان‌های خراسان شمالی زمینه ساز رشد و توسعه این استان را فراهم کرده اند.

وی افزود: ۵ درصد رشد در حوزه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی نشان از کار جهادی مدیران آموزش و پرورش است.

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارو دانش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هنرستان‌ها به زودی زمینه ساز رشد اقتصادی استان خواهند شد، افزود: فرش به عنوان زیست بوم این منطقه قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

بیات از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه تجهیز و نوسازی به هنرستان‌های خراسان شمالی در سال گذشته خبر داد و افزود: این رقم برای سال جاری افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی