Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: تردد از قطعه یک آزادراه تهرانشمال که قرار بود از امروز برای مردم امکان پذیر باشد به دلیل انسداد چالوس، فعلا ممکن نیست.

«خیراله خادمی »ظهر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا ضمن اعلام بازدید خود از قطعه یک آزادراه تهران - شمال، گفت: قطعه یک آزادراه تهران – شمال برف روبی شده است و آماده تردد است اما به دلیل انسداد محور قدیم «چالوس» امکان عبور از آزادراه فراهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی گفت: به محض بازگشایی چالوس، تردد از آزادراه ممکن می شود. مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، گفت: عملیات برف روبی در قطعه تازه افتتاح شده آزادراه تهران- شمال از شب گذشته انجام شد و تمام ۳۲ کیلومتر آزادراه توسط دو دستگاه برف خور پاک شده است و منتظر بازگشایی چالوس برای آغاز عبور از آزادراه هستیم.

به گزارش ایرنا از آنجایی که پایان قطعه یک آزادراه تهران - شمال به شهرستانک متصل می‌شود؛ اگر باقی مسیر مسدود باشد خودروها امکان تردد ندارند. منطقه یک آزادراه تهران - شمال ۱۷ سال فعالیت پیمانکاران چینی ۲۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، طی ۲.۵ سال،‌ پیشرفت فیزیکی آن به ۸۵ درصد رسید و ششم اسفند ماه توسط رییس جمهوری به طور رسمی افتتاح شد. منطقه یک آزادراه تهران - شمال ۲۲ تونل به‌طول ۳۱ هزار و ۴۰۰ متر به‌ صورت رفت‌ و برگشت دارد، ۲۶ دستگاه پل به‌طول چهار هزار و ۶۰۰ متر با ویژگی‌های خاص مثل ارتفاع ۷۰ متری دارد. طول قطعه یک آزادراه تهران - شمال۳۲ کیلومتر است که با افتتاح این قطعه مسافت بین شهر تهران تا چالوس ۶۰ کیلومتر کاهش خواهد یافت.

نرخ عوارض آزادراه تهران – شمال برای روزهای عادی سال مبلغ ۲۰۰ هزار ریال و برای روزهای اوج سفر ۳۰۰ هزار ریال تعیین شد.

منبع: الف

کلیدواژه: قطعه یک آزادراه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر گفت: مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان ‌که به دلیل نصب توری بر روی کوه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه مسدود اعلام شده به دلیل شرایط جوی آب و هوا لغو انسداد گردید.

در صورت انسداد مجدد این محور اطلاع رسانی انجام خواهد شد .

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا