Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: علی رقم توزیع گسترده بطری‌های ۴۰۰ سی‌سی مواد ضدعفونی‌کننده در بازار، اما همچنان شاهد موج فزاینده خرید این‌گونه محصولات در استان هستیم.

وی بابیان اینکه در روزهای اخیر در تمامی بخش‌ها و محصولات تقاضای خرید افزایش‌یافته اما خوشبختانه با کمبودی مواجه نیستیم، افزود: در طی چند روز گذشته و به دلیل افزایش درخواست برای خرید مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده برخی واحدهای تولیدی دارای مجوز و توانمند در این عرصه، خط تولید خود را برای تولید این نوع محصولات تغییر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش قیمتی در چای بسته‌بندی گزارش نشده است

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه درخواست‌های جدیدی برای تغییر خط تولید ثبت‌شده است، بیان کرد: پیگیری برای تأمین مواد اولیه موردنیاز و صدور پروانه بهداشتی برای این واحدهای تولیدی در دستور کار قرار دارد.

تشنه دل بابیان اینکه در طی روزهای اخیر و بر اساس نظارت‌های انجام‌یافته در محصول برنج داخلی کمبود و تغییر قیمت ایجاد نشده است، اضافه کرد: برنج پاکستانی با ۱۰۰ تومان افزایش در بازار ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در محصول چای بسته‌بندی نیز افزایش قیمت و کمبودی گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: در بخش حبوبات خارجی از هفت‌تا ۲۹ درصد افزایش قیمت ایجادشده است که در محصول لپه ۲۹ درصد و در محصول عدس هفت درصد افزایش قیمت گزارش‌شده است.

افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت سیر

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه در بخش میوه و تره‌بار صرفاً محصول موز به دلیل تغییرات ارزی ۵۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است، تصریح کرد: در محصول پیاز و سیر افزایش قیمت ایجادشده که افزایش قیمت سیر تا ۱۰۰ درصد نیز گزارش‌شده است.

تشنه دل همچنین قیمت مرغ را ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: تخم‌مرغ نیز باقیمت هشت هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود که طی روزهای آینده، روند کاهشی قیمت تخم‌مرغ را شاهد خواهیم بود.

وی بابیان اینکه در این مدت و بر اساس نظارت‌های انجام‌شده علی‌رغم قیمت مصوب ۷۵ هزار تومان برای گوشت گوسفند و ۶۹ هزار تومان برای گوشت گوساله، از چهارم اسفندماه شاهد افزایش قیمت در نرخ گوشت گوسفند بودیم، تأکید کرد: توزیع گوشت منجمد برای تنظیم قیمت گوشت در بازار در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در بخش لوازم‌خانگی، از هفته قبل سامانه فروش شرکت‌های بزرگ محصولات خانگی بسته و هیچ فروشی به انجام نمی‌رسد، اضافه کرد: در بخش فولاد که بیشترین افزایش قیمت را تا سقف ۳۰ درصد داشتیم که تنها علت این افزایش قیمت نیز ورود دلالان و واسطه‌ها در این بخش است.

کد خبر 4864812

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان ستاد تنظیم بازار کالای اساسی انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین بارش برف بارش باران شیراز افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت

ایسنا/قم استاندار قم گفت: امسال نظارت بر بازار باید به حدی گسترش یابد تا سودجویان از هیچ طریقی نتوانند در سفره مردم اخلال کنند.

سیدمحمد آقامیری شامگاه گذشته در اولین جلسه ۴ ساعته ستاد تنظیم بازار استان در سال ۱۴۰۳ که در سالن جلسات امام جواد(ع) برگزار شد، بیان کرد: ادارات کل تعزیرات و صمت باید فضای بازار در این استان را برای گران فروشان ناامن کنند.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، وی اظهار کرد: سال گذشته بر رسیدگی به معیشت مردم تاکید بسیاری داشتیم، و این مسأله برای ما بسیار حائز اهمیت است و در این رابطه با هیچ سودجویی تعارف نخواهیم داشت.
 
استاندار قم با بیان اینکه کالاهای تنظیم بازار باید در ابتدا به دست کاسبان امین برسد، تاکید کرد: کالاهایی که جزء محصولات تتظیم بازار هستند باید ابتدا در شبکه کاسبان امین توزیع شود.
 
وی تصریح کرد: توزیع محصولات مورد نیاز مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان باید به صورت گسترده‌تر صورت می‌گرفت؛ محصول تنظیم بازار باید به قیمت واقعی به دست مشتری برسد.
 
استاندار قم ضمن انتقاد از تعداد کم غرفه‌های توزیع میوه شب عید گفت: امسال ۱۱ غرفه برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شد که بسیار اندک است و این مقدار حتی برای منطقه پردیسان هم کفایت نمی‌کند.
 
وی افزود: قبل از شروع ماه مبارک رمضان و ماه‌های منتهی به پایان سال قرار بود؛ پرتقال، سیب و خرما به مقدار کافی با قیمت مناسب خریداری شود تا محصول با قیمت تنظیم بازار به دست مردم برسد.
 
آقامیری با اشاره به گزارش‌های روزانه گران‌فروشی‌ که به سامانه ۱۲۴ اعلام می‌گردد، گفت: امسال حداکثر باید ظرف ۲۴ ساعت این گزارش‌ها مورد بررسی قرار گیرد.  
 
وی اظهار کرد: اگر اتفاق مثبتی در حوزه معیشت مردم و کاهش تورم در این استان رقم خورده مرهون زحمات و ایثار مدیرانی است که از آرامش خود و خانواده‌شان گذشتند.
 
استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت:‌ دستگاه‌های اجرایی موظف هستند نسبت به شعاری که توسط مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۳ انتخاب شده برنامه‌ریزی کنند.
 
وی افزود: امسال همه باید ابتدا جهش تولید با مشارکت مردم را محقق کنیم تا شاهد مهار تورم به معنای واقعی باشیم.  
 
استاندار قم گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی استان در سال جدید همت و تلاش خود را باید چندین برابر کنند، ما به عنوان سربازان رهبر انقلاب در راستای فرامین و منویات ایشان باید گام برداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی درچهارمحال و بختیاری
  • ساعت هوشمند Rogbid M6 رونمایی شد
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • چرا در سال گذشته بیشترین حجم خرید ملک در سرخرود انجام شده است؟
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • بانک مرکزی اروپا: منتظر موج تورمی مواد غذایی باشید!
  • اجرای آمایش سرزمین از راهکارهای تحقق شعار سال است